Witam. Od grudnia używam nowego komputera, łącznie z dyskiem twardym. Moim problemem jest co jakiś czas (raz na kilka dni, czasami częściej) zawieszający się system i od kilku dni wolno chodzące połączenie internetowe Neostrady. W przypadku zawieszenia zwykle pojawia się niebieski ekran. Niestety, nie spisałem z niego informacji, gdyż nie chciałem z tym nic robić. Od kilku dni pojawił się jednak bardziej drażliwy temat słabego połączenia internetowego. Używam Neostrady w opcji 512, więc dajmy na to download powinien osiągać prędkości rzędu 60, 65 kb/s, a czasami nie przekracza 30 kb/s, innymi razy nawet 3 kb/s. Poruszenia się w sieci w takim przypadku mija się z celem.
Korzystam z Kasperskiego 8.0. Miałem też Kerio, ale odinstalowałem, myśląc, że coś blokuje (nie znam się na konfiguracji). Do pomocy TP nie dzwoniłem, gdyż najpierw wolę się upewnić po której stronie leży wina. A zresztą oni zazwyczaj i tak nie pomagają i przeważnie tylko przyjmują do wiadomości reklamację.
Dodam, że wczoraj skanowałem system Kasperskim i czyściłem rejestr jv16 Power Toolsem.
Proszę o pomoc. W tym celu przedstawiam dwa logi z ComboFixa i Hijackthis.
Przeskanowalem system Dr.Web, ale plik z raportem wazy ponad 20 MB i ciezko zaladowac go na serwer (dodatkowo przy predkosci mojego lacza). W kazdym razie nic nie znalazl: