deusz
(Alienxxx Deusz)
25 Grudzień 2008 15:43
#1
Witam wszystkich i na wstępie Wesołych Świąt! :x-mas:
Opiszę tutaj swój problem, który męczy mnie od kilku dni, a więc dostało mi się trochę wirusów na PC’ta. Postanowiłem sformatować system, zrobiłem to 2 razy - dalej ten sam problem. Nie mogę “odkryć” ukrytych plików w opcji folderów. Przeskanowałem dysk antyvirusem Nod32, wynalazło mi 63 wirusy które poszły do kwarantanny. Minął jakiś czas i cały czas mam ten problem, system dalej mi nie chodzi płynnie i dalej nie mogę dostać się do opcji folderów.
Zamieszczam logi z HijackThis, proszę o pomoc.
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 16:36:40, on 2008-12-25 Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0013) Boot mode: Normal Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe C:\WINDOWS\regx32.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\AIMP2\AIMP2.exe C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe C:\Documents and Settings\Deusz\Pulpit\HijackThis.exe R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll O3 - Toolbar: DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll O4 - HKLM…\Run: [soundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe O4 - HKLM…\Run: [soundMAX] “C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe” /tray O4 - HKLM…\Run: [egui] “C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe” /hide /waitservice O4 - HKLM…\Run: [TrialReset] C:\WINDOWS\regx32.exe O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O4 - HKCU…\Run: [vamsoft] C:\WINDOWS\system32\vamsoft.exe O4 - HKCU…\Run: [skype] “C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe” /nosplash /minimized O4 - HKCU…\Run: [DAEMON Tools Lite] “C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe” -autorun O4 - HKUS\S-1-5-19…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘USŁUGA LOKALNA’) O4 - HKUS\S-1-5-19…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘USŁUGA LOKALNA’) O4 - HKUS\S-1-5-20…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘USŁUGA SIECIOWA’) O4 - HKUS\S-1-5-20…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘USŁUGA SIECIOWA’) O4 - HKUS\S-1-5-18…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘SYSTEM’) O4 - HKUS\S-1-5-18…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘SYSTEM’) O4 - HKUS.DEFAULT…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘Default user’) O4 - HKUS.DEFAULT…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘Default user’) O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: @xpsp3res.dll ,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe – End of file - 4866 bytes
huber2t
(huber2t)
25 Grudzień 2008 15:55
#2
Podaj log z Combofix
Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link
deusz
(Alienxxx Deusz)
25 Grudzień 2008 16:42
#3
huber2t
(huber2t)
25 Grudzień 2008 16:43
#4
Pobierz ComboFix , ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
File::
c:\windows\system32\vbsdfe1.dll
Registry::
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce]
"nltide_2"=-
Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt .
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu->
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dasz na forum.
Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link
deusz
(Alienxxx Deusz)
25 Grudzień 2008 16:52
#5
huber2t
(huber2t)
25 Grudzień 2008 17:54
#6
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!