Od kilku dni ‘walczę’ ze Skype. Przy logowaniu komputer się zawiesza. Nie pomogło odinstalowanie i ponowne zainstalowanie programu. Skanowanie ESETem nie wykazało żadnych zagrożeń czy wirusów. Problem pojawia się tylko z tą aplikacją, reszta działa bez zarzutów. Bardzo proszę o pomoc
Rodzaj logowania raczej nie zrobiłby zawieszenia komputera. No ale automatyczne logowanie mogłoby dać najwyżej jakiegoś errora a tu zawiesza komputer. A czy sprawdzałaś wcześniejsze wersje Skype? A czy przed ponownym zainstalowaniem przeczyściłaś komputer CCleanderem? Bo to co może to powodować instalator nie usuwa.
– Dodane 16.08.2011 (Wt) 17:17 –
@Sys Rq Więc sądzisz że hasło może zawiesić komputer. Bez sensu.
No cóż. Nie tylko Eset służy do szukania wirusów. Przeskanuj system Malwarebytes Anti-Malware. Przed skanowaniem zrób RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY WIRUSÓW. Link do programu: http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html
@Sys Rq Nie traćmy czasu na kłótnie tylko spróbujmy pomóc.
Choć w tej chwili jestem w kropce. Naprawdę dziwne. Czy próbowałaś w trybie awaryjnym? Jeśli tam robi to samo to może warto przejrzeć Podgląd zdarzeń(nazwa z XP, nie wiem jak to się nazywa w Sevenie). Tam może jest coś o jakimś błędzie ze Skype.
W trybie awaryjnym jest to samo, bez żadnego wpisu. Stworzenie nowego konta czy próba zalogowania innego użytkownika kończy się tak samo czyli restartem
Owszem może to i alternatywa, jednak większość znajomych musiałaby zainstalować dodatkowy program
– Dodane 02.04.2012 (Pn) 19:17 –
Witam po kilku miesiącach. Chciałabym wznowić ten wątek, o ile to możliwe, ponieważ pomimo czyszczenia systemu, rejestru i zastosowania się do innych porad z tego forum, problem wciąż istnieje. Stworzenie nowego konta na Skype też nic nie dało. Czy może ktoś z Was miał podobny problem i się z nim uporał?