Zawieszka przy ekranie "witamy"


(Rmaatt) #1

Cześć. Ostatnio, co jakiś czas windows wieszał mi się na tym ekranie, ale wystarczyło, że manualnie go wyłączyłem i problem znikał. Dzisiaj niestety nie zniknął. Mogę uruchomić jedynie w trybie awaryjnym.

Log z HiJackThis, jeśli coś pomoże.

http://pokazywarka.pl/1eyv7f/

(Atis) #2

Pokaż logi z OTL na wklej.org.

Spróbuj w ten sposób:

Naciśnij klawisz z logo Windows + R i do okienka Uruchamianie wpisz: msconfig

  1. Odznacz wszystkie pozycje z zakładce Uruchamianie i zrestartuj komputer.

  2. Jeżeli problem nadal występuje to przejdź do zakładki Usługi i zaznacz:

  3. Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft.

Teraz odznacz wszystkie pozycje i zrestartuj komputer.


(system) #3

Witam

moze to będzie pomocne

procedura-naprawy-systemu-windows-przez-nadpisanie-t447116.html


(Rmaatt) #4

@Atis

Zaraz sprawdzę Twoje sposoby.

OTL:

http://wklej.org/id/755770/

Extras:

http://wklej.org/id/755771/

EDIT:

@Atis

Wyłączyłem wszystko z autostaru i już ok, ale chyba zawsze było ok, bo teraz poczekałem trochę dłużej niż 5 min i się wreszcie włączył. Mimo to i tak jest to dziwne, że czasami włącza się od razu, a czasem trzeba czekać ponad 5 minut. Spróbuję teraz odpalić z włączonym autostartem.

EDIT2:

Działa. Będę musiał po prostu dłużej sobie poczekać. Dzięki! :wink:


(Atis) #5

Nie widać żadnej aktywnej infekcji.

Usuń ten plik: C:\Users\m\AppData\Roaming\nservice32.exe

Error - 2012-05-19 05:56:49 | Computer Name = MSHOME | Source = WinMgmt | ID = 10

Description =

Błąd naprawisz Fixit:http://support.microsoft.com/default.as ... US;2545227Uruchom Autoruns na karcie Drivers usuń wpisy File not found:

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\drivers\rdvgkmd.sys -- (VGPU)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Program Files\Garena Plus\Room\safedrv.sys -- (GGSAFERDriver)

DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\system32\Drivers\AsrCDDrv.sys -- (AsrCDDrv)

Sprawdź czy nie ma urządzeń zaznaczonych żółtym wykrzyknikiem:

http://windows.microsoft.com/pl-PL/wind ... ce-Manager

Możliwe że jakieś sterowniki wymagają aktualizacji.

Sterowniki mogą być przyczyną takiego problemu.