Proszę o sprawdzenie loga.
Fix w HiJackThis: ( Do a system scan only -> zaznaczasz pola przy podanych niżej wpisach -> Fix checked )
Pobierz Combofix, ale nie uruchamiaj.
Podczas pobierania i skanowania Combofixem należy wyłączyć wszelkie antywirusy i firewalle.
Otwórz Notatnik i wklej do niego:
File::
C:\WINDOWS\System32\servises.exe
Plik zapisz jako CFScript.txt , najlepiej w tym samym folderze co Combofix.exe
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę Combofix.exe
Powinno się rozpocząć usuwanie.
Potem dajesz log z usuwania Combofix.
Log wygląda na czysty
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport
lub
Dr.WEB CureIt! http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … It!+4.44.5
Dziękuje Wam za pomoc. Przeskanowalam Dr Web, nie znalazło żadnych wirusów.