Zdecydowałem się na N6280 - ostateczne pytania

cześć

Przez ostatnie dni szukałem nowej komórki ponieważ mój stary Siemens odmówił jakiejkolwiek pracy. Szukałem, szukałem i znalazłem NOKIĘ 6280, ale mam kilka pytań do osób, które “siedzą” w tym temacie.

1.

czy to oznacza że w komórce mogę przechowywać tylko 2 piosenki ;/?

I o co chodzi z tą kartą, jak ją wpiąć itp. (całkowicie nie znam się na telefonach kom.) proszę mnie oświecić.

2. na stronkach na których porównuje się komórki znalazłem coś takiego:

co to oznacza?

3.

również nie znam różnicy pomiedzy zoomem cyfrowym a optycznym.

Ostatnie już pytanie - czy znacie lepszą komórkę od tego modelu NOKII w cenie do 650zł (za komórkę nową na allegro.pl)

POZDRAWIAM , będę wdzięczny za oświecenie mnie.

  1. Prawdopodobnie karta jaką dostaniesz razem z telefonem ma 64mega, poszukaj na necie info, na pewno dowiesz się jaką max kartę możesz włożyć.

  2. W niektórych telefonach są już dyski twarde, ale nie w tym modelu

3.Żaden telefon nie ma zoomu optycznego, bo polega on na zmianie układu soczewek, zoom cyfrowy jak sama nazwa wskazuje polega na cyfrowym powiększeniu obrazu a co za tym idzie na znacznym pogorszeniu jakości.

owszem ma - nokia n93

bażan

karta pamięci to teraz standard, możesz sobie włożyć nawet taką o pojemności 2GB.

Zastanów się nad E50 - ma symbiana (system operacyjny, możesz instalować różne programy - np. program, ktory zmienia telefon w pilot do telewizora P:), ale nie ma kamery do wideorozmów i ma gorszy aparat.

dzięki za info :smiley:

a to 6MB to pamięć wewnętrzna???

czyli jak zapomne tej karty to mogę mieć tylko ze 2 piosenki na fonie?

nie zapomnisz karty bo masz ją cały czas w telefoniku, telefonik niezły tylko że nie kupisz nowego za 650zł bez simloka a jak narazie z tego co mi wiadomo to zdjęcie simlocka z 6280 kosztuje nawet 600zł bo nikt tego praktycznie nie umie zrobić…

łooo 600zł :o ale na allegro pojawiają się te komy w dobrych cenach bez simlocka.