Zerwanie umowy z neostradą tp

Witam

Już od jakiegoś miesiąca mam duże problemy z neostradą… Dzwoniłem do nich kilkakrotnie, za każdym razem mówili, że występują prace nad rozbudową linii w rejonach Oława - Wrocław. Dzisiaj powiedziano mi, że zakończenie prac planowane jest na 30 czerwca :roll: Moja pytanie brzmi: mogę zerwać umowę z neostradą nie ponosząc żadnych kosztów ? no bo przecież to oni nie wywiązują się z umowy. Płacę za neta 640 kb/s , a nie na internet, który od godziny 15, a w ostatnich dniach od 12 ma pingi w granicach 600-800. Proszę o odpowiedzi.

Możesz zerwać umowę, ale zapłacisz kare.

Ale jeżeli dostawca nie wywiązuje się z umowy to czy żadne prawa mu się nie należą. Czy może czymś zagiąć neo ?

rok temu mogłeś zerwać umowę bez zobowiązań ze względu na zmiany regulaminu a teraz… :mrgreen:

Zacznij od wysłania pisemnej reklamacji do TP. Wtedy muszą się do tego oficjalnie ustosunkować. Telefony nic nie dadzą.

Fragment regulaminu z umowy o neostradę

§16

  1. TP nie gwarantuje przepustowości transmisji do zasobów dostępnych

w sieci Internet.

§13

  1. Abonent może rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi na czas

określony lub nieokreślony ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:

  1. z przyczyn leżących po stronie TP nie mógł korzystać z Usługi

w sposób ciągły przez okres 30 dni; w takim przypadku rozwiązanie

Umowy przez Abonenta może nastąpić do ostatniego dnia pełnego

Okresu rozliczeniowego następującego po zakończeniu okresu,

w którym usługa nie działała,

  1. TP świadczy Usługę w sposób niezgodny z Umową.
  1. TP może rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi ze skutkiem

natychmiastowym w przypadku stwierdzenia niewłaściwego

wykonywania przez Abonenta postanowień Regulaminu, Umowy lub

Cennika, a w szczególności:

  1. opóźnienia w regulowaniu opłat na rzecz TP przez okres dłuższy

niż jeden Okres rozliczeniowy od dnia płatności określonego na

fakturze VAT,

  1. postanowień § 6 pkt 2) – 7).
  1. TP może rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi ze skutkiem

natychmiastowym w przypadku, gdy Abonent narusza przepisy

prawa w związku z korzystaniem z Usługi, albo korzysta z Hasła lub

PIN, których nie uzyskał w procesie Rejestracji.

  1. TP może rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi z zachowaniem

miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec Okresu

rozliczeniowego w przypadku:

  1. Zaprzestania świadczenia Usługi.

  2. Braku możliwości jej świadczenia ze względu na zaistniałe

warunki techniczne.

  1. Oświadczenie Abonenta w przedmiocie rozwiązania Umowy powinno

zostać złożone w formie pisemnej w Komórce organizacyjnej.

Pozdrawiam

… chyba nie masz za wielkich szans :slight_smile:

a tak swoją drogą: myślicie, że to możliwe aby do czerwca nie zmieniła się sytuacja z neostradą :confused: Zawsze takie problemy miałem góra 2 tygodnie, a teraz już zaczyna się drugi miesiąc… Dziwne jest to, że obok mnie mieszkają kumple, którzy także mają neostradę TP i kilku z nich ma problemy a kilku nie :confused: Od czego to zalezy ?

Proponuje korespondencje do TP zawsze wysyłać za potwierdzeniem odbioru bo sie wyprą że coś dostali. A z karą za zerwanie umowy to jest tak że płacimy za wykorzystane miesiące promocji. jezeli masz innego dostawce internetu trzeba skalkulować koszty i straty.

Ja bym zrobił tak: Poszedłbym do nich zucił umowę i powiedział że chcę rozwiązać gdyż zamulaja neta.

Cos mi się zdaję że masz szanse. A Marganes chyba nie czyta co pisze.

Jeżeli masz umowę na net 640 kb/s a nie masz tej prędkości to jest jednoznaczne łamanie regulaminu.

Trzeba powiedzieć że skoro nie są w stanie wywiązać sie z umowy przez 5 miesięcy to żądasz rozwiazania umowy. Nie można się z nimi cackać skoro robią ludzi w konia. Ja bym dla gościa nakopał gdyby mi powiedział że nie mam prawa rozwiązać umowy i na tym by sie skończyło[umowa]. :slight_smile:

No i tu się mylisz (chyba:) ) Z tego co mi wiadomo biorąc neostrade w Tp o predkości 640KB/s bądź też inną nie oznacza wcale to, że to predkość będziesz posiadał cały czas. To jesty jedynie maksymalna przepustowość łącza, którą udostepnia Ci tp…

No tak ale transfer, który miałem zawsze to około 62-64 kb/s a teraz jest 4/5 kb/s xD i to tak od miesiąca :frowning:

Z tego wynika żeby mieć podstawy do zerwania umowy musiał byś wcale nie mieć dostepu do neta przez 30 dni.

Kozak to ty jesteś ale zza monitora :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Powybijałbym ci zęby :mrgreen: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :P, normalnie nakopałbym dla gościa chyba, za to bym nie mógł o 5 miech grac w cs’a i korzystać z neta! Przy takim czyms nie wiem jak daleko bym sie posunął… 8)

Skończ waść wstydu oszczędź :!:

W ten sposób to możesz załatwiać sprawy w piaskownicy albo po meczu 3 ligi a nie w instytucji i w dorosłym życiu

[-X

Właśnie o tego Cs-a najbardziej mi się rozchodzi :smiley:

A więc tak…

Drogi Polopolo… Jeśli korzystasz z Neostrady to zajrzyj w regulamin, który jest do niej dołączony i zobaczysz, że w tym papierko co innego oznacza słowo “UMOWA” a co innego “OPCJA”. Gdzie opcja odpowiada wlaśnie za prędkośc z jakiej korzystasz w Neostradzie.

Takich regulaminów nie pisze się po to aby byle szczeniak (bez obrazy dla nikogo), bez znajomości kruczków prawnych mógł ją rozwiązać.

Drogi marcin___170392 … prędkość Neostrady która działa u ciebie na linii ADSL jest uzależniona od ogromnej ilości czynników. Wymienię tu tylko kilka z nich:

  • odległość od urządzeń o wdzięcznej nazwie DSLM… to na nich właśnie skonfigurowane są właśnie prędkośći

  • jakość kabli na której świadczona jest usługa - proste że im gorsze i bardziej skorodowane to będzie to działać fatalniej

  • jaki masz modem i czy generuje błędy CRC (routery robią to dosyć często)

  • rozbudowanej w twej okolicy sieci szkieletowej

  • ilości użytkowników podłączonych do niej

  • i wielu jeszcze innych rzeczy…

A jeśli dostałeś info że do czerwca sytuacja się nie zmieni to masz pecha. Widocznie w twej okolicy jest zapchana sieć szkieletowa, nierozbudowana, stare centralki, stare DSLM-y i jest planowana rozbudowa tegoż. A to nie kosztuje 5 zł od DSLM-u… Proponowałbym tylko zadzwonić na 0800102102 i porosić o wystawienie zlecenia na okresowe zmniejszenie prędkości. Jak się dobrze dogadasz i trafisz na w miarę normalnych ludzi to spokojnie ci to zrobią. Co prawda nie gwarantuję ci że transfer podleci do góry, ale nie będziesz bezensownie placił dużego abonamentu za coś co ci aktualnie dobrze nie działa.

Podzwonisz kilka razy, namówisz kilka razy na wystawienie zgłoszenia problemowego i wtedy dochrapiesz się swego.


A tak na serio jeśli chcesz zerwać umowę to w tej chwili nie masz za bardzo ku temu podstaw. Neo ci działa. I co z tego że ze złym transferem… ale działa. Czyt. UMOWA NIE MOŻE BYĆ ZERWANA Z WINY TP !!

Pisanie jakichkolwiek pism nic tu nie da. (w kwestii wcześniejszego rozwiązania umowy)

Jedynie możesz reklamować usługę, i dostawać zwrot po parę groszy.

Ja właśnie teraz rozwiazuję umowę z TP, i przenoszę się do innego operatora - i powiem Ci, że też nie jest to takie proste. Ponieważ musisz pójść do określonego telepunktu. W każdym z nich podpiszesz umowę, ale nie w każdym rozwiążesz. Poza tym musisz pamietać o 30-to dniowym okresie wypowiedzenia. Po godzinnej rozmowie z panią konsultant, która udowadnia ci, ze opcja neostrady 512 za 59 zł oferowana przez TP na dwa lat, to lepsza opcja niż 4 megabity za 62 zł (to co teraz będę miał, w dodatku bezterminowo) :shock: :o .

Później, jak już przebrniesz przez rozmowę z konsultantem i sam wypiszesz pismo o rezygnacji z super oferty TP :mrgreen:

dostaniesz pisemko pocztą z TP, które musisz wypełnić, że rezygnujesz z ich usług i odesłać.

A już po tym będziesz dostawał serię telefonów z TP z nowymi superofertami jw. :stuck_out_tongue:

I jak dobrze pójdzie, i nie naliczą kolejnych rachunków - mimo rozwiązania umowy - to będzie ostateczne rozstanie.