Zestaw komputerowy, bez karty graficznej (2300zł)

Jak w temacie. Chciałem kupić podzespoły do nowego komputera. Na razie bez karty graficznej i monitora, te kupię później, po przyjeździe z zagranicy. Standardowo: komputer ma służyć do gier i multimediów. Mam upatrzone większość komponentów, których nie chciałbym zmieniać, chyba, że będziecie je stanowczo odradzali. Wszystkie części do komputera chciałem kupić w jednym sklepie internetowym. Po długim przeszukiwaniu i rekomendacji przyjaciół wybrałem jeden: agito.pl. Dodatkowo sprzęt mogę odebrać z zakładu, dlatego koszt przesyłki tylko 5 zł.

Oto komponenty, które chciałbym aby znajdowały się w komputerze:

Procesor: Phenom II 940 - 737 zł

Pamięć: OCZ DDR2 2x2GB 1066MHz Vista Upgrade – 212 zł

Dysk twardy: Samsung SpinPoint F1 320GB – 182 zł

Napęd: Pioneer 216D czarny – 110 zł

Obudowa: Cooler Master Elite 331 – 135 zł

Zasilacz: Corsair VX550 – 339 zł

Płyta główna ?

Tu mam problem.Nie znam się kompletnie na płytach głównych dlatego prosiłbym o pomoc w wyborze. Miło by było, gdyby jej cena nie przekraczała 400 zł. Nie musi być z obsługą Crossfire. Mocno kręcić procesora też nie zamierzam.

Czy komponenty do siebie pasują?

Jeśli chodzi o głośniki to nie jestem wymagający. Z powodu przestrzeni w pokoju głupotą byłoby inwestowanie w więcej niż dwa +subwoofer. Mam upatrzonego Logitech X-210 (139 zł).

Łącznie wychodzi 2254 +5 = 2259 zł w sklepie agito. Nie chciałbym zbytnio przekraczać tej sumy (ze względu na kartę graficzną i monitor).

Monitor chciałem kupić pod koniec czerwca. Wybrałem model Dell 2209WA.

Jako kartę graficzną chcę Radeona HD5870, zapowiadanego na lipiec/sierpień.

Zależy mi na czasie. Chciałbym zamówić podzespoły jeszcze w tym tygodniu.

~Z góry dziękuję za wszystkie rady.

Jeśli chodzi o głośniki, to naprawdę lepiej dorzucić te kilka złotych i kupić Creative Inspire T3100 (158 zł), bo grają znacznie lepiej.