[Zestaw mini-ITX] problem z doborem odpowiednich komponentów

Witam

Jestem studentem kierunku mechanika i budowa maszyn, zamierzam skompletować nowy zestaw komputerowy (własciwie jednostkę centralną) i mam problem z doborem odpowiednich komponentów. Jako że mam specyficzne wymagania odnośnie sprzętu, to nie mogę skorzystać z “gotowców” prezentowanych tu na forum.

Przeznaczenie: głównie multimedia, internet, oprogramowanie biurowe i specjalistyczne (AUTOCAD, CAM, Solid Works itp.), w ostaniej kolejności gry komputerowe. Chciałbym żeby było cicho, chłodno i miarę wydajnie.

Platforma: mini-ITX, najlepiej INTEL, może być AMD jesli ma do zaoferowania coś lepszego.

Budżet: 5000zł (ew. mogę w razie potrzeby powiększyć)

Moja propozycja (Wybrałem Ivy Bridge - nie wiem czy warto się pchać w droższego Haswella, lub zrobić downgrade do Sandy Bridge):

CASE: Silverstone SUGO 07B lub SUGO 08B (różnią się chyba tylko frontami), ewentualnie Cooler Master Elite 120

CPU: Intel Core i5-3570K

Cooler: Thermalright AXP-100, Noctua NH-L9i, Big Shuriken 2 Rev. B, COOLER MASTER GeminII M4 może Corsair H80i jesli da się go upchnąć???

RAM: Corsair Vengeance Low Profile DDR3 2x4GB 1600 MHz CL9

MOBO: ASUS P8Z77-I Deluxe ITX

GPU: Gainward GeForce GTX 660 2GB Golden Sample (wybrałem bo krótka,podobno cicha i chłodna)???

HDD: Western Digital Caviar Blue 1TB SATA3, Seagate Barracuda ST1000DM001???

SSD: Plextor M5 PRO 128GB???

ODD: SilverStone SOD02??? cięzko znależć jakieś inne tansze napedy typu slot load

PSU: Silverstone SST-ST60F-SG 600W 80 PLUS Bronze single +12V rail (razem z obudową)

OS: MS Windows 7 HPE 64 bit

LCD: Dell U2412m

Klawiatura i mysz: Aurora Lite Wireless + Logitech Performance Mouse MX (lub cos innego bezprzewodowego)

Największy problem mam z wyborem chłodzenia procesora i karty graficznej nie wiem co wybrać żeby było jak najlepiej, i nie chodzi tu tylko o wydajność, ale także o sam montaż.

Czy masz zamiar podkręcać?

Dodane 09.08.2013 (Pt) 18:21