Zestaw nie chce chodzic, dlaczego?


(Byku 16) #1

Wczoraj doszły mi wszystkie częsci z których chciałem złożyc komputer. Oto one:

Pamięć: http://www.allegro.pl/item153984692_ddr ... _5_zl.html

Procesor: http://www.allegro.pl/item153537126_int ... cache.html

Płyta głowna: http://www.allegro.pl/item153562618_asu ... sklep.html

Zasilacz: http://www.allegro.pl/item153304378_sil ... _8_9_.html

Karta graficzna: http://www.allegro.pl/item156448484_sap ... _gra_.html

Kupiłem jeszcze do tego dysk 250GB i nagrywarke DVD

Jestem początkujący wiec nie umiałem tego złożyć i poszedłem do komisu. Oni mi powiedzieli ze bardzo fajny zestaw ale nie są w stanie mi tego złożyc bo to nie możliwe. Dlaczego tego się nie da?? Przeciez to są dobre czesci wiec powinny do siebie pasowac :confused:


(Michal Kolatek) #2

:hahaha:

Kupiłeś płytę pod AM2 proca na LGA 775 grafę pod płyty z AGP, DDR1 zamiast DDR2.

Było trzeba zajrzeć na forum przed zakupem.

Zwróć części, oprócz proca.


(Tezarrus) #3

chłopie! ahahahahha nie ten socket pod procesor! :open_mouth: jaki błąd, tyle kapuchy za płytę i na marnę... i tak ogólnie to ta płyta nie obsługuje ddr .... tylko ddr2


(Byku 16) #4

Niewiem czy będe mogł to zwrócić kupiłem na allegro :confused: Czyli kasa w błoto?? Niezbyt rozumiem co napisaliście jakie sockety?? Czyli co jest żle w tym wszystkim??


(Michal Kolatek) #5

Masz 10 dni na oddanie towaru bez podania przyczyny (od daty zakupu, chyba spytaj jeszcze w dziale na luzie bo dokładnie nie pamiętam).

Zwróć też proca, już można kupić E4300

http://www.allegro.pl/item156464009_cor ... _o_c_.html


(bartus2003) #6

Ani procek Ani Ramy nie pasują do tej płyty LoL, a grafy to raczej pod PCI-E sie kupuje AGP to juz przestarzała technika

mieli racje bylo pierw isc do komisu a nie zamawiac w ciemno...

A tak poza tym to na allegro tyle części do kompa to taka loteria..

na przyszłośc polecam http://www.sklep.proline.pl za taki sprzęt być miał przesyłkę za darmo i do tego bezpiecznie zapakowaną, chronioną i dostarczoną przez kuriera w góra 2 dni

LOL :mrgreen:


(Clubbasse207) #7

tak !!

kupiłeś płyte pod procesopr amd a procek intela ..

podstawki niepasują !!

wszystko !!

procesor nieopasuje do płyty grafika do płyty pamięć też ... masz ddr a powinieneś kupić ddr2

jednym zdaniem NIE POPISAŁEŚ SIĘ !!


(Byku 16) #8

To dobrze jutro wezmę sie za odsyłanie. Czyli np. dysk i nagrywarke musze oddac?? Bo wiem ze procesor, płyte główną, pamięć i karte graficzną musze zwrócić?? A zasilacz sie nadaje?? W takim razie co doradzacie kupic za 3,500 zł (karta, płyta, procesor, pamięć) Oczywiscie wydajnosc w grach. Wezmę sie za kupno jak dostane spowrotem pieniądze


(Clubbasse207) #9

p.s. coś mi tu podjeżdża sciemą :stuck_out_tongue:


(Byku 16) #10

Czemu ściemą jak pisałem na początku po prostu się nie znam. Juz wiem ze kto pyta nie błądzi nie musicie mnie dobijac

P.S.

Dla mnie to wcale nie jest śmieszne


(McDracullo) #11

:mrgreen: :hahaha:

3,5k ale z napędami czy bez? :stuck_out_tongue:


(Zbych ) #12

Nie ma tak źle , idź z tym do sklepu komputerowego i zaproponuj dobranie do procka płyty gł. no i wymiane pamięci na DDR2 i niech to poskładają , w rozliczeniu zaproponuj niekontabilne podzespoły czyli płyte gł i pamiątki, bedzie to chyba najlepsze wyjście , będziesz troche w "plecy" z kasą ale może nie dużo. A no jeszcze karta graficzna (niezauważyłem) wydałeś sporo kasy i tu może być problem z zamianą w sklepie na karte podobnej wartości , bo to AGP który wychodzi już z użycia , może jednak zwrot w miejscu zakupu będzie bardziej opłacalny.


(Byku 16) #13

Dysk juz mam, nagrywarke DVD też, zasilacz też się powinien nadac (chyba ze tez jest pod inny socket) 3,500zł na procek, płyte, karte gr., pamięć


(Asterisk) #14

OT znikneły - zrobiliście chat z tematu :evil:


(Michal Kolatek) #15

płyta:

http://www.znak.pl/index.php?cid=327&sc ... s775AsuP5B

ram:

http://www.znak.pl/index.php?cid=305&sc ... Pat+LLK+C4

karta:

http://www.znak.pl/index.php?cid=143&sc ... ap256Ul+bu

lub

http://www.znak.pl/index.php?cid=143&sc ... ap256+bulk

(różnią się chłodzeniem)

zasilacz

http://www.znak.pl/index.php?cid=894&sc ... CFT620A12S

Proc E4300 (w sklepie pewnie nie dostaniesz) wyrobisz się w 3.500

Jaki kupiłeś dysk i nagrywarkę?


(Adonis19) #16

:o troche schrzaniłeś sprawę ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, czyli zaczynamy >>> wymień płytę z AMD socket AM2 na INTEL socket T (podstawka LGA775) a proc to np. INTEL Core E4300 lub E6300 ( dobrze się kręci ) lub E6600, następnie >>> sprzedaj grafikę i wymień na jakąś inną ale pod PCIe !!