Zewnętrzny dysk twardy nie działa z komputerem stacjonarnym


(P Wojda) #1

Witam!

Mam problem z moim zewnętrznym dyskiem twardym.

Parametry dysku: Transcend TS1TSJ25H3P inaczej Transcend StoreJet 25H3

Pojemność: 1TB

Rozmiar Dysku: 2.5" SATA

Szybkość transferu danych: do 5GB/s

Problem jest następujący:

Gdy podłączam dysk do komputera z Windowsem XP home premium 32bit (z service pack 3, który jest zalecany dla poprawnej pracy dysku), Windows wyśwetla komunikat:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/_ ... directlink

W Windowsie 7 i komputerze podobnym do tego, który opisany jest na samum dole postu( Samsung Q330 ) wszystko działa jak należy.

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć z czym jest to związane i dlaczego tak się dzieje?

Z góry dziękuj i pozdrawiam!


(neo10) #2

Miałem dysk Trascend choć nie dokładnie ten sam model i wymagał on większej mocy aby się uruchomić niż standardowe modele zewnętrzne może w twoim wypadku jest podobnie.

Dostałeś do niego kabel usb z dwoma wejściami? Na pewno podłączasz oba naraz?


(P Wojda) #3

Tak, podłączam dwoma kablami. Gdy podłącze dysk zanim uruchomię komputer, to przy uruchamianiu startuje bios i nic więcej

-- Dodane 07.11.2011 (Pn) 21:20 --

Czy kupno lepszego kabla USB może coś zmienić??