Zła jakość obrazu na monitorze

Witam!

Niedawno zainstalowałam nowy Winamp 5.52.Niestety pojawiły się teraz problemy w moim kompie.Przy uruchamianiu programu pogarsza mi sie wyświetlany obraz na moim monitorze, jestem zmuszona ciągle poprawiać w ustawieniach karty graficznej NVIDIA GeForce 7600GS jakość obrazu.Znika mi również pasek zadań.Gdy zainstalowałam ponownie starszy Winamp problemy zniknęły.Dodam jeszcze,że nie gra mi radio na GG :frowning: .Czy ktoś wie o co tu chodzi?

Nie znam się za bardzo na tym, ale może jakiegoś wirusa masz.

Jak masz nowego Winampa Full to mogą być problemy. To już jest kombajn wielkości prawie 40 MB i dodatkowo obciąża mocno przeglądarkę.

Mam podobną kartę tzn. NVIDIA i jak zainstalowałem Winampa Full to również było podobnie.

Zainstaluj Winampa Lite i nowe kodeki wg. moich porad w tych tematach :

viewtopic.php?f=2&t=230141

U mnie działa bezproblemowo razem z radiem GG.

Ogólnie nowy Winamp jakoś kuleje, u mnie odtwarzał muzę ale nie pojawiał się player…

u mnie miga okno zanim sie zaladuje … nawet jak muzyka juz wystartowala …

Dzięki za odzew w mojej sprawie.Zainstalowałam Winampa w wersji lite,ale dalej tak sie dzieje jak pisałam,wirusów nie mam,bo skanowałam kompa przedwczoraj.Zaczynam żałować ze skusiłam sie na nowa wersje,bo teraz nawet w starszej nie gra mi radio. :hmmm: :?:

Czyściłaś komputer jakimś programem ?

Odinstalowałaś wszystkie kodeki i zainstalowałaś te które polecałem ?

Jaki masz system ?

Nowe wersje Winampa są od dawna na 2000/XP/2003/Vista

To niemożliwe żeby jedna wersja Winampa działała a inne nie… :?:

Magi55 ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post.

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.