Zła konfiguracja IP - brak połączenia z siecią

Witam,

pojawił się u mnie następujący problem:

Po podłączeniu komputera stacjonarnego nie działa internet-zostaje wyświetlony komunikat

“karta sieciowa połączenie lokalne nie ma poprawnej konfiguracji protokołu ip”. Nic nie zmieniałam, tylko podłączyłam kable. Internet -wifi na laptopie działa normalnie.

-Wykonałam polecenia:

ipconfig /release

ipconfig /renew

ipconfig /flushdns

ipconfig /registerdns

arp -d

nbtstat -r

nbtstat -rr

netsh winsock reset

-Użyłam programu “Rizone Winsock Repair”

Niestety nic to nie dało i komunikat występuje nadal.

Router: netgear 54mbps wireless router wgr614v7

Bardzo proszę o szybką pomoc

Pokaż wynik polecenia ipconfig /all z laptopa i z komputera stacjonarnego. Gdy będziesz prezentował wyniki, zaznacz jednoznacznie z którego komputera jest który wynik.

Komputer stacjonarny: http://i.imgur.com/1NyaBsQ.png

Laptop: http://i.imgur.com/ydS65t9.png

Widzę, że komputer stacjonarny prawdopodobnie nie otrzymał adresu IP z Twojej sieci.

Zaproponowałbym wpisanie konfiguracji dotyczącej adresacji ręcznie, ale na zrzucie ekranu z laptopa nie widzę ustawień karty sieciowej, która mnie interesuje. Czekam zatem na kompletne zrzuty ekranu z laptopa (na którym wszystko jest w porządku).

Naprawione, dzieki za pomoc.

Nie miałaś przypadkiem wyłączonej obsługi protokołu IPv4 w ustawieniach karty sieciowej? Pierwsze co przychodzi na myśl, no i tak też wynika z polecenia ipconfig.

Tak na przyszłość, jeśli piszesz, że rozwiązałaś problem, to fajnie by było jakbyś podała jak to zrobiłaś, bo komuś innemu z podobnym problemem taka informacja może się przydać.