Zła rozdzielczość po reinstalacji XP

Bardzo proszę pomóżcie mi przywrócić stary wygląd czcionek i ikon na ekranie. Mam komputer z płytą główną K7VT4A+/E/A/ASR. Monitor Samsung SyncMaster 200 3B 20 cali, jak był kupiony miał rozdzielczość ustawioną na 1024 a teraz jak mu tak ustawię to są bardzo małe literki i ikony na pulpicie. Jak mu ustawie na 800 na 600, to wtedy są większe ale i tak nie ma tego wyglądu co przed przeinstalowaniem. Nie znam się na komputerach :frowning: , zastanawiam się czy nie trzeba wgrać ponownie sterowników z płyty instalującej ten monitor, czy to może być tego przyczyna, bo po przeinstalowaniu i formatowaniu dysku C (bo drugiego nie formatowałam) wgrałam tylko sterowniki od płyty głównej bo nie miałam dźwięku. A jeżeli trzeba wgrać, to wszystkie pozycje tzn.: 1. User’s Guide, 2. Install Driver, 3. Natural Color, 4. Magic Tune, 5. Magic Rotation czy tylko Install Driver.

Mam kartę garficzną NVIDIA GeForce4 Mx400 i zainstalowane sterowniki nv4-disp.dll, wersja sterownika 6.14.10.5673. Pamięć RAM karty 64 MB. System operacyjny XP Professional z Service Pack 2. Komputer z procesorem x86. Proszę o poradę ![-o<

Ustaw rozdzielczość na maksymalną, gdyż to jedyna poprawna rozdzielczość w monitorach LCD.

W Twoim przypadku będzie to 1280x1024. Potem ustaw wielkość czcionki na dużą (120dpi).

Zostaniesz poproszony o ponowne uruchomienie systemu, zrób to.

Będzie tak, jak sobie życzysz.

dziekuje za szybką odpowiedź pozdrowienia

Podałeś, że masz monitor Samsung 200 3B.

Czy oznaczenie Twojego monitora to czasem nie: Samsung 203B ?

Mała pomyłka w oznaczeniu czyni dużą różnicę.

Jeśli tak, to właściwą rozdzielczością tego monitora jest: 1400x1050