Złe drukowanie HP 209a - brak szarości, niewyraźne wydruki


(Nicjusznic) #1

Witam,

mam od paru dni problem z moim urządzeniem - HP 209a. Przed wymianą tuszu czarnego 209a drukował na kolorowo to, co było domyślnie czarno-białe. To akurat zrozumiałe. Po wymianie zbiornika z czarnym pojawił się inny problem - czarno-białe obrazki drukują się na dosłownie czarno-biało, bez jakiejkolwiek skali szarości. To co nie jest białe, lub czarne, jest niewidoczne. W rezultacie obrazki są jakby “wybielone”.

Dodatkowo próbowałam zaznaczyć drukuj w skali szarości, ale nic to nie dało.

Co do tuszu - wczoraj zamontowałam nowy, nie napełniam pojemników, tylko kupuję firmowe gotowce.

Tekst drukuje się bez problemu, ale obrazk i są bardzo niewyraźne.

Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc mądrą głowę…

Dodane 22.11.2012 (Cz) 15:25

+po przeprowadzeniu kalibracji i czyszczeniu styków - efekt jest taki sam…


(Gural7) #2

Kalibracja i czyszczenie to jedno.Jeśli masz skanner to musisz wykonać ponowną kalibracje kolorów.Czyściłeś głowicę ? .Firmowe gotowce ? Można tak samo nazwać że zamiennik .


(Nicjusznic) #3

U mnie kalibracja i czyszczenia pojemników to dwie, odrębne funkcje. Ale nie wyklucza to, że w rzeczywistości to to samo.

Wykonałam tę 1. i 2. opcję - wyrównaj… i wyczyść.

Głowice pojemników?

Jeśli chodzi o inne głowice, wybacz, ale jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy i proszę Cię o wytłumaczenie co masz na myśli.

Dzięki.


(Gural7) #4

Niestety nie znam wszystkich urządzeń ale skoro masz głowice razem z tuszami to już coś .Zrób taki test,weź ręcznik papierowy ,psiknij trochę płynu do mycia szyb na ręcznik i przejeźdzaj głowicą po ręczniku .Zobacz czy na ręczniku będą wszystkie kolory. Na moje któryś tusz jest zły.


(Nicjusznic) #5

Niestety, nawet po wymianie tuszu obraz jest niewyraźny… Może to wina drukarki, ale nie mam pojęcia co mogło się stać, z dnia na dzień po prostu’zgubiła’ skalę szarości. :?