Złe drukowanie HP 209a - brak szarości, niewyraźne wydruki

Witam,

mam od paru dni problem z moim urządzeniem - HP 209a. Przed wymianą tuszu czarnego 209a drukował na kolorowo to, co było domyślnie czarno-białe. To akurat zrozumiałe. Po wymianie zbiornika z czarnym pojawił się inny problem - czarno-białe obrazki drukują się na dosłownie czarno-biało, bez jakiejkolwiek skali szarości. To co nie jest białe, lub czarne, jest niewidoczne. W rezultacie obrazki są jakby “wybielone”.

Dodatkowo próbowałam zaznaczyć drukuj w skali szarości, ale nic to nie dało.

Co do tuszu - wczoraj zamontowałam nowy, nie napełniam pojemników, tylko kupuję firmowe gotowce.

Tekst drukuje się bez problemu, ale obrazk i są bardzo niewyraźne.

Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc mądrą głowę…

Dodane 22.11.2012 (Cz) 15:25

+po przeprowadzeniu kalibracji i czyszczeniu styków - efekt jest taki sam…

Kalibracja i czyszczenie to jedno.Jeśli masz skanner to musisz wykonać ponowną kalibracje kolorów.Czyściłeś głowicę ? .Firmowe gotowce ? Można tak samo nazwać że zamiennik .

U mnie kalibracja i czyszczenia pojemników to dwie, odrębne funkcje. Ale nie wyklucza to, że w rzeczywistości to to samo.

Wykonałam tę 1. i 2. opcję - wyrównaj… i wyczyść.

Głowice pojemników?

Jeśli chodzi o inne głowice, wybacz, ale jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy i proszę Cię o wytłumaczenie co masz na myśli.

Dzięki.

Niestety nie znam wszystkich urządzeń ale skoro masz głowice razem z tuszami to już coś .Zrób taki test,weź ręcznik papierowy ,psiknij trochę płynu do mycia szyb na ręcznik i przejeźdzaj głowicą po ręczniku .Zobacz czy na ręczniku będą wszystkie kolory. Na moje któryś tusz jest zły.

Niestety, nawet po wymianie tuszu obraz jest niewyraźny… Może to wina drukarki, ale nie mam pojęcia co mogło się stać, z dnia na dzień po prostu’zgubiła’ skalę szarości. :?