Złożenie częsci do komputera


(system) #1

Witam,mam pytanie do wszystkich którzy sie znają na komputerach,chce kupić części komputerowe czyli płyte główną na AM2,processor AMD X2 AM2, i pamięci ddr2 reszte wszystko mam zasilacz dysk twardy karte grafiki na pci x16 i itp chodzi mi tylko o te 3 częśći ,zasialcz mam firmy amacrox warrior 450wat. Budżet przeznaczony nato mam miedzy 700-750zł,komputer ma być do grania,przeglądania internetu,oglądania filmów itp. Bardzo prosze o wybranie części z sklepu PROLINE http://www.proline.pl/. Pozdrawiam


(Neowg) #2

W prolinie nie opłaca się kupować , mają bardzo mały wybór produktów

Abit KN9 ~230 zł

Athlon 3600+ X2 Birsbane ~250 zł

2x1 GB Corsair/A-Data 667 ~240 zł


(system) #3

A pytanie jeszcze inne chce sprzedać obecne części od kompa ile moge wołac za to Płyta główna Gigabyte K8NF9-Ultra,procek ATHLON 64 3500+,1GB RAM goodram 2 x 256mb i 512mb wszystko oczywiście na gwarancjii. Po sprzedaniu chce złożyć takiego kompa jak w temacie.


(Neowg) #4

Za te części które tutaj podałeś z ~700 zł

Podaj dokładnie jakie części już kupiłeś sobie do swojego nowego kompa , bo czasami niewłaściwie dobrane podzespoły mogą się gryźć ze sobą…


(system) #5

mam karte Ati Radeon x800gto 256mb 256bit SAPHIRRE,dysk twardy 80gb na tasme szeroką,moniotr lcd 19 cali LG,klawiaura .myszka optyczna ,obudowa modecom step 207 wszystko było uzywane rok czasu i działa bez problemu.


(Neowg) #6

To będzie najsłabszy element tego kompa , nie masz co marzyć o nowych grach typu Gothic III na pełnych detalach . Jak masz jeszcze jakieś fundusze to napisz dobierzemy jakąś lepszą kartę :wink:


(system) #7

narazie zostawie tą karte jak uzbieram fundusze to wtedy ją sprzedam i będe patrzał za inną , a ogólnie patrzałem za całaa konfiguracją to bedzie ponad 700zł ale akurat wmieszcze sie w tek kwocie do 750zł daje linki gdzie kupie poszczególne części z allegro

pamięć razy 2 oczywiście http://www.allegro.pl/item207647852_1gb … _2831.html

procek http://www.allegro.pl/item207313244_ath … y_box.html

płyta główna http://www.allegro.pl/item209314324_abi … _am2_.html

Ta konfiguracja powinna być dobra chyba że ktoś ma inne pomysły na te 3 podzespoły


(Neowg) #8

To będzie najlepszy wybór w tej cenie :wink:


(system) #9

Dzieki Neowg za pomoc przy złozeniu kompa twoje rady mi pomogły juz jutro robie zakupy i czekam az wreszcie odpale speed mashine :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i bede mogł korzystać z dwurdzeniowego proca i ram na dr2 :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: zrobie jeszcze temat za ile tamte komponenty do kompa moge sprzedać. Pozdro