Zły obraz - Aplikacja lub biblioteka DLL


(Akasha162) #1

Witam

Od wczoraj nie mogę uruchomić przeglądarek: Mozilli i Chrome.

W przypadku Mozilli,której głównie używam, wyskakuje błąd: Aplikacja lub biblioteka DLL D:\Program Files\Mozilla Firefox\MSVCR100.dll nie jest poprawnym obrazem systemu Windows NT

Kompletnie nie wiem co to znaczy bo jestem zielona w takich sprawach dlatego prosze o rady co można z tym zrobić.

Z góry dziękuje.


(Semtex) #2

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym górnym rogu Swojego posta. Dobrze zatytułowany temat daje szansę na szybszą pomoc. Dziękuję za uwagę.

Tip: Unikaj słów: "problem", "help", "pomocy" i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741


(Atis) #3

Zainstaluj Firefox 25

Poza tym w odpowiedzi powyżej masz link do OTL - Raport obowiązkowy:

analiza-dezynfekcja-zestaw-nieingerencyjnych-narzedzi-t485632.html#p3059741


(Akasha162) #4

Firefoxa niestety nie dało się zainstalowac bo ciągle pojawiał się błąd że przerwano pobieranie.

Zainstalowałam OTL,zeskanowałam.

Zalączam raporty z prośbą o analizę:

OTL http://www.wklej.org/id/1162367/

Extras http://www.wklej.org/id/1162377/


(Atis) #5

Odinstaluj:

BitGuard

McAfee Security Scan Plus

searchgol toolbar

Search-Gol Chrome Toolbar

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.


(Akasha162) #6

Wkleiłam do okna Własne opcje skanowania/skrypt to co podałeś ale 3 godziny ponad to trwało więc zakończyłam.

To ma trwac tak długo czy po prostu się zawiesiło?


(Atis) #7

Nie powinno trwać więcej niż kilka minut.

Wykonaj skrypt w trybie awaryjnym.

Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.

http://support2.kaspersky.com/pl/493#q1


(Akasha162) #8

Zrobiłam tak jak jest napisane. Niestety komputer nie chce się uruchomic w trybie awaryjnym


(johhny95) #9

Jeżeli masz Windows 7

Start ----> wpisz msconfig ------> przejdź do zakładki rozruch ----> w opcjach rozruchu zaznacz bezpieczny rozruch ---- > kliknji ok ---> uruchom ponownie

Powinno zadziałać


(Akasha162) #10

Mam windows XP


(Atis) #11

Co to znaczy, ze nie chce się uruchomić w trybie awaryjnym?

Masz stukać w F8 aż pojawi się ekran z wyborem trybu.

W normalnym trybie wklej i Wykonaj skrypt:

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.


(Akasha162) #12

Wygląda to tak: Wybieram tryb awaryjny a potem pokazuje się czarne tło z mrugającym myślnikiem w lewym górnym rogu i dalej nie idzie


(Atis) #13

Przeczytaj moją całą poprzednią odpowiedź.


(Akasha162) #14

Zrobione.

Raport z AdwCleaner: http://www.wklej.org/id/1164153/

Nowe raporty:

OTL: http://www.wklej.org/id/1165205/

Extras: http://www.wklej.org/id/1165212/


(Atis) #15

Pobierz i rozpakuj archiwum:

http://support.kaspersky.com/downloads/ ... egkeys.zip

Uruchom plik SafeBootWin XP

Wklej i kliknij Wykonaj skrypt:

Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.


(Akasha162) #16

Wykonałam skyrt i te wcześniejsze czynności tylko jest problem z TFC.

Proces trwał dobre 3 godziny i sie nie zakończył.To ma trwac tak długo?


(Atis) #17

Nie powinno to trwać tyle czasu.


(Akasha162) #18

Spróbowałam drugi raz i proces trwał ponad 2 godziny aż go zakończyłam.Co mogę zrobić w takiej sytuacji?


(Atis) #19

Nie rób nic więcej.


(Akasha162) #20

A te dalsze kroki po TFC?