Zmiana cennika TP - można zrezygnować z neostrady?

TP wysyła listy do każdego że jest zmiana cennika i że jest możliwość rezygnacji z ich usług. Teraz tylko jest pytanie czy można zrezygnować jak się ma neostrade? Czy to tylko dotyczy telefonu stacjonarnego.

http://www.tp.pl

9393 - błękitna linia

Warto zadzwonić i się dowiedzieć

Chyba nie można… bo tu chodzi o telefon, a nie internet…

Żeby mieć Neostradę musisz mieć numer (telefon) w TP, więc nie możesz zrezygnować, jak dalej chcesz korzystać z Neo.

Nie musisz mieć telefonu. Zamiast abonamentu telefonicznego opłacasz wtedy utrzymanie łącza.

Na jedno wychodzi, bo opłata jest nawet wyższa niż najtańszy abonament, który umożliwia posiadanie Neo (albo mi się coś powaliło :smiley: )

No to mozna zerwać teraz umowe bez konsekwencji czy nie?

Dzwonił może ktoś?

A gdzie ten cennik można dojrzeć ? Bo nie chciał bym dzwonić i pytać w ciemno…

bo powiedza Ci w tp ze mozna zerwac umowe ^^ jasssne

strona tp jest tak zaj… ze normalnie nic nie idzie znalezc :confused:

Nie jestem pewien ale wydaje mi się, że rezygnacja z usług TP była możliwa tylko przez kilka określonych miesięcy (bodajże od maja) i teraz już nie można zrezgnować.

Byla w lutym, bo była zmiana regulaminu (m.in. to, że neostrada i telefon może być osobno, np tylko neostrada bez telefonu). I tak jest za każdym razem przy okazji zmiany regulaminu, masz 30dni na niezaakceptowanie nowego i bez konsekwencji zerwanie umowy.

A jak zerwiesz umowe normalnie, bez żadnej zmiany to płacisz 40zł za każdy miesiąc jaki został ci jeszcze do konca umowy (np w moim przypadku jest to plus, bo bede od wrzesnia plcił 66 zł za neo 512, wiec jakby zerwal to by było na plus).

No ale teraz nie wiadomo czy można też zerwać umowę bez konsekwencji w przypadku zmiany cennika za telefon (na ulotce ponoć pisze, że można - ale czy neostrade też czy tylko telefon)