Zmiana ustawień


(Wenorika) #1

przyszedłe do domu i zobaczyłem że wszystkie moje dokumenty są usunięte

wszystkie skróty na pulpicie też zostały usuniete nawet gadu-gadu musiałem sie od nowa rejestrowac tak jagby ktoś siedział na moim kompie i niektóre elementy pousówał, a nikt na 100% nie był na moim kompie, czy był to ktos zpoza sieci? Prosze o pomoc. co mogło się stac.


(Pawel Ciupa) #2

Masz firewalla??

Moze haker ci wszedl na kompa przez neta i pousuwal wszystko.....

Daj logi z Hijacka i Silenta:) :mrgreen:

Albo pisz na gg 7601159 to ci pomoge:) :smiley:


(Adarek) #3

Komp czały czas pracował ?? Masz wł. przywracanie systemu ??

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=94


(Docent) #4

Pytanie może śmieszne, ale na pewno nie głupie: czy to aby ten sam użytkownik? :slight_smile: Może ktoś w międzyczasie się przelogował na inne konto...


(Wenorika) #5

masz racje to ja sam przelogowałem sie na inne konto jak teraz mam sie przelogowac na to wczesniejsze.


(Docent) #6

Start -> Wyloguj. Przy dobrym wietrze konto, na którym wcześniej pracowałeś będzie jako jedna z opcji do wyboru na ekranie.

Jeśli nie (jeśli np. jest jedno) to musisz nacisnąć dwa razy CTRL-ALT-DEL i wpisać swoją nazwę i hasło. Jeśli tak właśnie jest, to domyślam się że chodzi o konto Administrator (hasło ustawiane było przy instalacji, spróbuj najpierw puste).