Znikające pliki

Witam!

Mam problem z pojawiającym się komunikatem , Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono USERENV.dll. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem’’. Pojawia się za każdym razem gdy próbuje ściągnąć aktualizacje do rożnego rodzaju programów. Zauważyłem także kolejny problem polegający na tym że gdy próbuje pobrać jakieś pliki z internetu wszystko jest dobrze do momentu osiągnięcia 100% wtedy pliki po prostu znikają. Nie ma ich ani na pulpicie ani w folderze ściągnięte. Przed osiągnięciem 100% plik jest widoczny w folderze lecz po ściągnięciu znika. Za wszelkie próby pomocy z góry dziękuje.

Proszę: http://w707.wrzuta.pl/plik/5xr0WooSABH/userenv wrzuć go do \windows\system32.

Dodane 25.06.2010 (Pt) 21:39

Aha, musisz jeszcze zarejestrować go, uruchamiając jako administrator cmd i wpisując komendę regsvr32 usernv.dll i wciskasz enter.

Pamiętaj że muszą być identyczne systemy (jaki WIN i ile bitów) bo może być problem z BSOD.

no właśnie problem polega na tym że po ściągnięciu ten plik znika

Spróbuj zmienić miejsce pobierania plików w przeglądarce na NP.: pulpit albo moje dokumenty

kość pamięci do wymiany. odpal live linuxa i sprawdź pamięć. miałem to samo po wymianie pamięci na tym samym systemie problem zniknał.

Akurat o to nie trzeba się martwić, bo uzględniłem to i zuploadowałem ten plik z mojego dysku, bo też mam Windows 7. :wink:

nawet mnie nie strasz już dość pieniędzy wpakowałem w tego złoma :frowning:

ściągnąłem ten plik z drugiego kompa i przeniosłem ale nie mogę tego wkleić bo nie mam uprawnień choć kopiuje z konta administratora

możne wpływ na ten błąd ma to ze dzisiaj scaliłem dwie partycje w jedną?

To naromalne, bo w tym systemie ze względu bezpieczeństwa nie można do tego folderu kopiować plików metodą drag&drop. Kliknij start, w wyszukiwarkę wpisz cmd, kliknij ppm, wybierz uruchom jako administrator i wpisz copy x:\nvuser.dll C:\Windows\System32, gdzie x: to litera dysku na którym masz plik. Po tej czynności tak jak pisałem wpisz regsvr32 nvuder.dll i wiciśnij enter.

odmowa dostępu

liczba skopiowanych plików 0

po 10 razy sprawdzałem czy dobrze ścieżkę wpisałem

oczywiście uruchomiłem jako administrator

Dodane 25.06.2010 (Pt) 23:14

Z braku pomysłów i nudów spróbowałem ściągnąć pliki poprzez internet explorel (wcześniej ściągałem przez firefoxa) i wszystko ładnie ściąga bez rzadnych problemów jestem całkowicie skołowany. Choc przynajmniej pomysł z uszkodzoną pamięciom można już chyba odrzucić? Niestety problem z userenv.dll nadal pozostaje

Sprawdź, czy ten plik tam jest, bo wychodzi na to, że tak… Jeżeli będzie, to uruchom jako admin z prawokliku cmd i wpisz regsvr32 nvuser.dll /u, wciśnij enter a potem regsvr32 nvuser.dll.

plik cały czas sie tam znajdował mimo to pisało że go tam nie ma. Przeinstalowałem windowsa wszystko ładnie działało po jakiejś godzinie posypał się adobe reader 10 znowu zaczeły znikać ściągnięte pliki i po 10 minutach znowu zaczoł sie pojawiać ten sam błąd z userenv.dll. jak myślicie czy to wina tego że jak kolega pisał że padła jedna z kości pamięci?

zaraz pójde do kolegi po viste home premium 32bit i zainstaluje może to cos zmieni (oczywiście zarówno mój win7 jak i vista kolegi jak najbardziej legalna)

Nie jest legalna, bo nie wolno instalować systemu na dwóch kompach. Przetestuj ram memtest’em i będziesz wiedział. Jezeli bedzie sypać errorami/ zawieszać się to ram do wymiany.

problem rozwiązany niestety jedna z kości uszkodzona dziękuje wypowiadającym sie za pomoc