Zniknęło połączenie telefoniczne w modemie PLAY ONLINE

Witam, mam problem z modemem HUAWEI 3131 w ofercie PLAY ONLINE. Mianowicie, po 2 miesiącach użytkowania internet zaczął płatać figle. W mobile partnerze stan połączenia był pokazany jako połączony. Niestety w praktyce nie miało to większego znaczenia, gdyż po 2-3 min prędkość spadała z 3-4 MB/s do 0. To raz. Drugi problem jest taki:

http://i.imagebanana.com/img/04h6ztr2/aaa.png

tutaj nie pokazuje ikony z połączeniem PLAY ONLINE (połączenie telefoniczne), choć powinno oprócz połączenia komórkowego. To właśnie przez to komórkowe połączenie szerokopasmowe internet nie nadaje się do użytku. Bo resetowanie go co 2-3 min nie jest fajne…

Tu:

http://i.imagebanana.com/img/nqgcet5n/aaa.png

oprócz PLAY powinno pokazywać się drugie połączenie - połączenie telefoniczne.

Wie ktoś jak zrobić aby wróciło drugie połączenie i co za tym idzie normalna prędkość ? Reinstalacja modemu, rozwiązywanie problemów oraz konfiguracja nowej sieci nic nie daje (przy tym ostatnim przez dobre 10 min nie pojawiały się żadne urządzenia, mimo że modem był połączony). Wszystkie sterowniki są w modemie, instalują się bez problemu.

Proszę o pomoc, pozdrawiam.

ciężko powiedzieć .przećiążony nadajnik ? mi zrywa połączenie co 20 sekund idę :? dziś z reklamacją

hurek , zapoznaj się, proszę, z tym tematem, a następnie - korzystając z przycisku zmien.gif

Pozdrawiam,

Dimatheus

Modem był zaniesiony do salonu Play i wysłany na gwarancji do naprawy bo jak to kobieta obsługująca mnie powiedziała, że jest to spowodowane spięciem poprzez korzystanie z modemu podczas burzy (śmieszne :D). Dali mi modem zastępczy na czas naprawy mojego, wszystko działało. Teraz, gdy modem jest “naprawiony” dalej nie nadaje się do użytkowania.

Jeśli masz telefon, który może pracować jako modem (większość nowych modeli może), przełóż kartę sim do telefonu, podłącz go kablem lub przez bluetooth i połącz się z internetem przez telefon, jeśli problem nie występuje, prawdopodobnie modem jest do wymiany.