Znowu kodeki


(Zapparow) #1

Więc na nowym komputerze stale występuje problem z kodekami audio AC3

sciagalem kodeki przez all palyera-nie dziala

ze strony producenta/oficjalnej ac3 audio (or so) tez nie dizala

K-Lite MEGA pack - nie dziala

ffshadow(czy jak to sie pisze..) - nei dizala

w winampie-jest dzwiek

media player-nie ma

all player - nie ma (BRAK KODEKOW bla bla )

juz po prostu nie wyrabiam, wiec zdecydowalem sei zaloyc ten temat ;~/

przeczytalem sticked o kodekach, tez lipa, nie pomoglo:(

regards


(Yole) #2

dobra ,ale przy jakich filmach ,jaki format maja filmy . Ludzie piszcie cos wiecej !


(Weclawiak) #3

Filmy w formacie divx - "K- Lite Codec"

Filmy w formacie mp4 - "K- Lite Codec"

Filmy w formacie rmvb - "Real Alternative"

Do poprawienia jakości dzwięku polecam AC3 AUDIO


(Wlacha) #4

ja mam problem ale z kodekami jak np oglądam teledyski na interii mam kolorowy obraz a na onecie jest już dobrze i jeszcze na innych stronach też dzieją się takie rzeczy co może być przyczyna ma koedki mam Kaza Lite codec 2.71 full


(Zapparow) #5

wiec problem wystepuje w plikach .avi i mpeg. Nie czaje,reinstalnelem ac3 filter - 10 minut dzialalo a potem znowu siadło. teraz All player wywala inny error- brak kodeków- nei rozpoznalme kodeka audio :R

youtube tez- byl dzwiek powiedzmy przez 15 min i umarlo. znajomy polecil mi link, zainstalowalem Combined Community Codec Pack - działało niby fajnie, dzis rano walczam komputer- nie działa.

Złączono Posta : 07.03.2007 (Sro) 22:06

bump, nadal brak pomysłów :confused: