"zobaczyć" co jest na ekranie komputera z odległoś

(Dziki Chwast) #1

Słyszałem takie coś (nie znam szczegółów) -dla mnie trochę niewiarygodne ...jestem laikiem i do końca nie wiem o co chodzi...

Czy można "zobaczyć" co jest na ekranie komputera z odległości 3 kilometrów - jakoś elektromagnetycznie (nie chodzi o włamania na ten komputer).

Podobno to jest trudne ( zakłocenia -mnóstwo problemów),ale da się zrobić.

(M Sexy) #2

O co Ci chodzi ? O zobaczenie pulpitu twojego kumpla który mieszka od Ciebie 3km, czy stanąć 3km przed monitorem i coś widzieć przez lornetke ? :mrgreen:

(Momo6) #3

Nie wiem czy z 3 kilometrów.

Z kilkudziesięciu metrów na pewno.

(Dontbesoso) #4

Każdy odbiornik elektryczny wytwarza pole elektromagnetyczne.

Zmiany w tym polu mogą byc rejestrowane za pomocą super hiper bajeranckiego urządzonka.

To urządzonko po serii badań nad polem elektormagnetycznym wytwarzanym przez kompa potrafi "podsluchiwac go", bo wie jakie są zmiany w polu po kliknięciu klawiszy, przy działaniu różnych urządzeń itd.

zasięg takiego urządzonka nie osiąga 3 kilometrów. Sięga prawdopodobnie ok. 100m.

Sprzedaż tego urządzonka jest monitorowana i zawężona do grona odbiorców agencji rządowych i innych ważnych kolesi.

ale jest to prawda (mniej więcej).

(Kubakuderski) #5

każdy haker Cie może widzieś z kosmosu.....

(Dontbesoso) #6

Pewno, bo podłączenie pendrive'a do ram'u to już zwyczajna dziecinada..

(Kpc21) #7

poczytaj w pomocy systemowej o tzw. pomocy zdalnej

to działa przez internet, a nie przez fale elektromagnetyczne (chyba, że masz radiówkę :slight_smile: ), ale o to Ci chyba chodziło

(Dontbesoso) #8

:o

Nie, to w ogóle inny temat, a ja dalej nie wiem jak haker ma mnie z kosmosu widziec.. z drugiej strony sprytnie powiedziane, nawet gdyby widział mnie z odległości metra, to mógłby powiedziec, ze widzi mnie z kosmosu..

i zaczyna się fantazjowanie.. ech..

(Dziki Chwast) #9

Dwa pytania :