Zrywanie połączenia internetowego w Windows 7


(Maxxtremesv13) #1

Witam was, chciałbym się zwrócić do was o pomoc w sprawie mojego internetu od dostawcy Telpol. Internet codziennie rozłącza się / resetuje i włącza się na nowo ( czasami wcale się nie włącza / łączy ). Mój sprzęt to: 

Router: TP-LINK WR740N

Modem: Cisco EPC3010

Karta sieciowa: Realtek GBE Family Controler

Aktualizowałem karte sieciową, instalowałem nowy firmware itd. nie wiem co robić… :frowning: Dziękuje Bardzo za wszelką pomoc.


(Ppowchowicz) #2

Jeżeli rozłącza przy niskim stanie baterii to można odznaczyć “zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia w celu oszczędzania energii”. Znajdziesz to we wlasciwościach - zarządzanie energią. Na tp-linku możesz ustawić kanał 6 i szerokość kanału na 20 MHz. W przypadku 40 MHz możemy osiągnąć większą przepustowość, ale na 20 sygnał jest stabilny i wykorzystywany w miejscach gdzie radia jest trochę więcej. Warto spróbować i zaobserwować 


(Maxxtremesv13) #3

Dziękuje za odpowiedź. Problem istnieje na komputerze stacjonarnym więc o baterie się nie martwię :D. ( Oczywiście jak wywali tu to i na lapku też :wink: )


(Longhorn2009) #4

Skąd wiesz czy nie jest winny sprzęt dostawcy?

Znajomy ma również podobny problem ze swoim lokalnym dostawcą radiówki i wina leży po stronie dostawcy, sprzęt u klienta jest w porządku.


(Maxxtremesv13) #5

W tym przypadku wszystko jest możliwe… najpierw zobaczę jak ustawie opcje które podał pepe_p1 a potem zadzwonię do dostawcy aby zobaczyć czy wszystko jest w porządku.


(Maxxtremesv13) #6

Ok wszystko gra panowie kolega pepe_p1 pomógł. Więc temat do zamknięcia.