Zrywanie połączenia - netia

Witam, od pewnego czasu mam problem z rozłączającą się netią. Używam auto connecta lecz gdy internet się rozłączy nie mogę wznowić połączenia, a gdy próbuje uruchomić ponownie komputer cały czas widzę napis “Trwa zapisywanie ustawień”… pomaga tylko reset

Proszę o sprawdzenie logów Combofixa http://www.wklej.org/id/28377/

Pobierz i uruchom Malwarebytes’ Anti-Malware

Wciskamy Skanuj, wybieramy dyski do skanowania i Rozpoczyna się skanowanie, usuwamy to co znajdzie.

usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!

Witam fryzik miałem taki sam problem jak ty ,też zrywało mi połączenie z Netią próbowałem wszystkiego pomogło dopiero zamienienie plików systemowych Windows .POZDRAWIAM :slight_smile: