Zrywanie połączenia NETIA

Ma ktoś jakieś pomysły dlaczego zrywa mi czasami połączenie się po zmianie prędkości z internetu 2 mb na 6 mb ? Dostawca Netia na lini TP

Dane z routera :

ADSL Link, Downstream, Upstream

Connection Speed, 7296 kbps, 640 kbps

Line Attenuation, 40 db, 8.5 db

Noise Margin, 2147483646 db, 13 db

Modem

ADSL Firmware Version 7.03.01.66

Modem Status Connected

DownStream Connection Speed 7296 kbps

UpStream Connection Speed 640 kbps

VPI 0

VCI 35

Zadzwoń do nich niech sprawdzą port vLAN na centrali i parametry łącza bezpośrednio u Ciebie w domu, a jeżeli nadal będzie zrywać zażądaj wymiany urządzenia łączącego na nowe.

Pozdrawiam :slight_smile:

Router jest moją własnością więc to nie wchodzi w grę. Może ktoś się przypatrzeć parametrom ?

Z parametrami niestety nie pomogę. Proponuję jednak skontaktować się z Netią i zaprosić technika.

Ja miałem to samo. Okazało się że nie wszędzie miałem pozakładane filtry przy telefonach ( a mam 3 do jednej linii ) . Po założeniu brakującego filterka wszystko chodzi ok. Przy netii 2 mb nie miało to większego znaczenia ale przy 6 już tak.

PRZYJADĄ pochodzą po mieszkaniu i nic nie zrobią,miałem dokładnie to samo tylko z tą różnića,że nie mam rutera,kazali załączyć kompa potem wyłączyć ,zadzwonili gdzieś ze swojego fona i cud nic nie zrywa! !!

Mam jeden telefon więc to nie wchodzi w grę.

parametry słabe i nie ma pełnej synchronizacji jaki masz modem/router ?możliwe że bedziesz potrzebował coś stabilniejszego.zadzwoń do nich może coś jest po ich stronie nie tak.odłoncz też telefon z gniazdka razem z filtrem i zobacz czy wtedy zrywa

Netgear DG834 jutro po kąmbinuję z tym. Kurcze nie chciałbym zmieniać routera. To ktoś mi powie jakie mają być poprawne parametry ?

ze 2/3 dB tłumienia mniej i miałbyś pełne 6Mb margines nie wiadomo jaki masz bo router pokazuje jakieś dziwne dane zazwyczaj zbyt niski margines jest odpowiedzialny za zrywanie.jak od gniazdka do routera masz masz dużo metrów kabla to skrócenie go powinno obniżyć troche tłumienie może nawet zmiana samego kabla na inny by pomogła.zaktualizuj też oprogramowanie w routerze.synchronizacja powinna wynosić 7456 / 640 dużo ci nie brakuje