Zadzwoń do nich niech sprawdzą port vLAN na centrali i parametry łącza bezpośrednio u Ciebie w domu, a jeżeli nadal będzie zrywać zażądaj wymiany urządzenia łączącego na nowe.
Ja miałem to samo. Okazało się że nie wszędzie miałem pozakładane filtry przy telefonach ( a mam 3 do jednej linii ) . Po założeniu brakującego filterka wszystko chodzi ok. Przy netii 2 mb nie miało to większego znaczenia ale przy 6 już tak.
PRZYJADĄ pochodzą po mieszkaniu i nic nie zrobią,miałem dokładnie to samo tylko z tą różnića,że nie mam rutera,kazali załączyć kompa potem wyłączyć ,zadzwonili gdzieś ze swojego fona i cud nic nie zrywa!
parametry słabe i nie ma pełnej synchronizacji jaki masz modem/router ?możliwe że bedziesz potrzebował coś stabilniejszego.zadzwoń do nich może coś jest po ich stronie nie tak.odłoncz też telefon z gniazdka razem z filtrem i zobacz czy wtedy zrywa
ze 2/3 dB tłumienia mniej i miałbyś pełne 6Mb margines nie wiadomo jaki masz bo router pokazuje jakieś dziwne dane zazwyczaj zbyt niski margines jest odpowiedzialny za zrywanie.jak od gniazdka do routera masz masz dużo metrów kabla to skrócenie go powinno obniżyć troche tłumienie może nawet zmiana samego kabla na inny by pomogła.zaktualizuj też oprogramowanie w routerze.synchronizacja powinna wynosić 7456 / 640 dużo ci nie brakuje