Zwalniający komputer - niemożność zalogowania drugiego użytk

Witam,

Komputer “muli”. Oprócz tego jeden użytkownik nie może wejść na swoje konto (kółeczko kręci się w nieskończoność).

Uprzejma prośba o przejrzenie logów:

OTL: http://wklej.to/iGpMQ

Extras: http://wklej.to/auYgx

Pozdrawiam, Marek

Pobierz AdwCleaner i kliknij usuń i podaj wynik.

Malwarebytes pełny skan i usuń co znajdzie wklej wynik.

Stwórz nowy OTL.

marjozef , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Wyniki:

adwcleaner: http://wklej.to/R9WMA

malwarebytes : http://wklej.to/roIGa

OTL : http://wklej.to/dMWIT

Pozdrawiam, Marek

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.

W AdwCleaner użyj opcji Odinstaluj.

Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.

Bardzo dziękuję - komputer “chodzi szybko”.

Ciągle pozostał problem że nie może się załadować inny “zwykły” użytkownik.

Przy Starcie systemu pojawia się dymek:

“System Windows nie może połączyć z usługą klient zasad grupy. Uniemożliwia to zalogowanie do systemu zwykłym użytkownikom . Jako administrator możesz przejrzeć przyczynę i otrzymać szczegółowe informacje o braku odpowiedzi w dzienniku zdarzeń s”

Znalazłem tu na forum podobny wątek, gdzie podany jest link z rozwiązaniem:

http://www.techspot.com/community/topic … lem.97813/

lecz w moim przypadku nie działa.

Pozdrawiam,Marek

Zapodaj logi systemowe:

  1. Start -> Uruchom i wpisz: eventvwr.msc

  2. Prawym na “System” i “Zapisz wszystkie zdarzenia jako”

  3. Prześlij plik. Zobaczymy co się dzieje.

Przepraszam za opóźnienie,

oto log: http://wklej.org/id/984081/

Marek

Oto powód:

Błędy 2013-03-16 21:50:11 Service Control Manager 7000 Brak "Nie można uruchomić usługi Klient zasad grupy z powodu następującego błędu:

Usługa nie odpowiada na sygnał uruchomienia lub sygnał sterujący w oczekiwanym czasie."

To znaczy, że usługa nie wstaje. Wejdź w services.msc (z “Uruchom”) i spróbuj odpalić tę usługę. Powinna być ustawiona na “automatycznie”, zakładka loguj jako “lokalne konto systemowe”.

Sprawdź też usługę “RPC” czy jest odpalona. Daj znać z resultatami.