Zwiekszenie zasiegu wifi

Witam, posiadam router TP-LINK TD-W8901G, od niedawna mam również konsole PS3 którą chce podłączyć do internetu. Niestety zasięg wifi routera nie sięga do PS3.

Próbowałem domowego sposobu na antene z folii : http://komputery.spryciarze.pl/zobacz/jak-zwiekszyc-zasieg-wi-fi-za-pomoca-anteny-z-folii, jednak nie pomogło.

Router ma odkręcaną antene więc wymienienie jej na lepszą powinno pomóc. Nie znam się jednak na tym i tu proszę o pomoc w wybraniu jakiejś.

Dorzucam prowizoryczny rysunek rozmieszczenia urządzeń(baardzo prowizoryczny :slight_smile: ):

http://i51.tinypic.com/wqy88j.png

Dodam że w pokoju z PS3 przy schodach jeszcze łapie coś zasięgu ( 0 kresek ale połączenie jest), do konsoli brakuje 3 metrów.

Poczytaj tu: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Internet_poprzez_gniazdko_elektryczne-28437.html Coś mi się wydaje, że w tp wraz z livebox’ em dawali takie cudaki albo trzeba było dopłacać. Nie pamiętam. Poszukaj czegoś takiego.

Tu masz takie coś tylko, że nie wifi a przez lan

http://allegro.pl/liveplug-internet-w-gniazdku-elektrycznym-2x-dlan-i1421600383.html

Nie pomogło,głównie przez to,że Twój router stoi na piętrze a ten sposób jest głównie dla urządzeń na tym samym pułapie - ta prowizoryczna “antena” działa tylko na zasadach ukierunkowania sygnału - ponieważ model jest zrobiony tak by wysyłać sygnał wzmocniony w danym kierunku poprawa będzie tam gdzie jest skierowana "antenka"

Przestawić router bliżej konsoli lub w inne miejsce (może coś go zakłuca, tłumi, wprowadza niechciane odbicia i interferencje)

Zrobić w domu ESS

Podłączyć na kilku metrach kabelka do konsoli APClient

Postawić po drodze W. Repeter

Spróbować z anteną o trochę większym zysku

pzdr

Jak nie pomoże wymiana anteny to można kupić access pointa który powiększy zasięg

To już raczej napisałem post wyżej.

Spoko:)

Ok więc tak :

  1. Przeniesienie czegokolwiek nie wchodzi raczej w gre więc to odpada

  2. ESS nie wiem o co chodzi