Zwolnił mi PC i internet + Log

od paru dni zwolnił mi komp i internet.mam zainstalowanego avasta kerio i avg.

nic mi powaznego nie wykryŁy i nie mam pojecia co jest.jestem zielony w tych

sprawach nie bardzo wiem nawet jak te logi sie wkleja i robi ale cos tam mi wyszŁo.

poprosze o proste porady i sprawdzenie logu.co mam robic?


Tak ma to wyglądać

Asterisk

Jednoczesna praca dwóch programów antywirusowych

nie jest najlepszym pomysłem.

Może być przyczyną spowolnienia

Wyłącz jeden z nich ( nie musisz deinstalować )

a czy moze bys spywaredoctor???

asterisk ale jeden z tych progsów to antyspy, więc jest ok.

usun wpisy

Za bardzo nie rozumiem po co aż dwa programy antywirusowe i aż dwa programy antyspyware. Jeśli uzywasz AVg Anti-Spyware Free to najlepiej jest go uzupełnić o AVG Anti-Virus Free, poniważ są to produkty jednego producenta, przetestowane i przygotowane do wspólnej pracy. Dla mnie powinieneś zdeinstalować Spyware Doctor i Avasta.

AVG Free do pobrania http://www.avgpolska.pl/avg_free.html

a co z kerio???od kad mam ta zapore to internet ma wieksze pingi?zła jest?

ZAINSTALOWAŁEM AVG FREE EDITION-CZY ZA TO SIE PŁACI?TAM JEST WSZYSTKO AKTYWNE! !!

VKO123 dwa antvirusy niepotrzebne i szkodliwe ale spyware doctor potrzebny ,ma inną baze spyware od AVG anti-spyware i znajdzie to czego on nie widzi i odwrotnie ,tylko z WYŁĄCZONYM rezydentem. Prgramy antyspy mają mniejszą wykrywalność niż antywirusy, tak że lepiej mieć dwa ,w tym jeden tylko do skanowania.Zobacz w logach ile tam spyware i adware.

panowie mam avasta jako antivir

avg-antyspyware

kerio

czy to moze tak zostac?dodatkowo skanuje ad awate i spyware doctor!jak nie to odinstaluje wszystko tylko powiedzcie co mam zainstalowac by było ok!no i z jakimis wyraznymi wskazowkami poniewaz zielony jestem w tych sprawach!

Marcin