Zwrot kosztów za towar


(Seba 999) #1

Cześć, słyszałem, że jest coś takiego, że jak 3 razy sprzęt się zepsuje to po 3 wymianie/naprawie w ramach gwarancji można ubiegać się o zwrot kosztów zakupu. Czy naprawdę tak jest i o czym należy pamiętać, żeby się nie dać zrobić w balona?

Pozdrawiam


(Polopolo1991) #2

to prawda ejdnak nie wszystkie sklepy będa chciały ci pójść na rękę. Będą ci wciskać gów*o bylebyś kasy im nie zabrał. Z takimi trzeba twardo. :mrgreen:


(Irekxara) #3

seba_123 ,

...a masz kartę gwarancyjną ? powinno tam wszystko pisać ...


(Zbych ) #4

jeżeli ten sam podzespół lub ta sama część ulegnie 3 krotnemu uszkodzeniu/zepsuciu to wymianie podlega całe urządzenie , zwrotu kasy można się domagać ale "gwarant" może odmówić , nie może odmówić zwrotu kasy wtedy kiedy nie posiada (w razie wymiany) takiego samego urządzenia/modelu jakie posiadaliśmy , w razie nie posiadania takiego modelu gwarant/sprzedawca zaproponuje wymiane na inny model i w tym przypadku możemy odmówić przyjęcia innego modelu i zarządać zwrotu kasy.


(Seba 999) #5

To może powiem dokładnie ocb. Kupiłem Palita 8600GT za 385 zł (w lipcu). Jak wszyscy dobrze wiemy, ktoś (nvidia?) dał ciała i we wszystkich tych kartach są zje*ane TV-Outy (podłączysz pod TV => zabijasz kartę). Raz już pojechała na gwarancję. Dostałem nową, ale dalej z tą samą wadą i chcę się pozbyć tego shitu (nie tracąc kasy) i kupić coś ze sprawnym tv-outem, więc nic mi nie da, że będą cały czas wymieniać na 86gt...

Sprzedanie tego złoma na allegro nie wchodzi w grę, bo będę stówę w plecy...

Macie jakiś pomysły jak to w miarę inteligentnie załatwić?

PS. Wyprzedzając pytanie dlaczego się tak uparłem o wyjście tv - płacę to chcę mieć w 100% sprawny sprzęt i chcę sobie w końcu pograć na tv leżąc sobie wygodnie w łóżku ;]