Ubuntu nie może połączyć się z siecią WiFi

Witajcie,

zainstalowałem sobie najnowszą wersję Ubuntu obok Windowsa 7. Niestety nie mogę się połączyć z domową siecią wi-fi. Jest wykrywana, pyta o klucz, ale po wpisaniu go tylko łączy się w nieskończoność, co jakiś czas znów pytając o klucz. Moja karta sieciowa to Realtek RTL8192SE. Znalazłem informację o konieczności zainstalowania sterownika, tak też zrobiłem, niestety bez rezultatu. Korzystałem z tego tutoriala:

http://1201n.podrozomania.info/2010/03/ … sieciowej/

Nie znam się na Linuksie, więc proszę Was o pomoc. Załączam wynik sudo lshw -C network:

*-network               

   description: Wireless interface

   product: RTL8191SEvA Wireless LAN Controller

   vendor: Realtek Semiconductor Co., Ltd.

   physical id: 0

   bus info: pci@0000:07:00.0

   logical name: wlan0

   version: 10

   serial: 1c:4b:d6:6f:34:a6

   width: 32 bits

   clock: 33MHz

   capabilities: pm msi pciexpress bus_master cap_list ethernet physical wireless

   configuration: broadcast=yes driver=rtl8192se driverversion=3.2.0-23-generic firmware=N/A latency=0 link=no multicast=yes wireless=IEEE 802.11bgn

   resources: irq:18 ioport:d800(size=256) memory:fbefc000-fbefffff

*-network

   description: Ethernet interface

   product: AR8132 Fast Ethernet

   vendor: Atheros Communications Inc.

   physical id: 0

   bus info: pci@0000:09:00.0

   logical name: eth0

   version: c0

   serial: 48:5b:39:13:4f:bb

   capacity: 100Mbit/s

   width: 64 bits

   clock: 33MHz

   capabilities: pm msi pciexpress vpd bus_master cap_list ethernet physical tp 10bt 10bt-fd 100bt 100bt-fd autonegotiation

   configuration: autonegotiation=on broadcast=yes driver=atl1c driverversion=1.0.1.0-NAPI firmware=N/A latency=0 link=no multicast=yes port=twisted pair

   resources: irq:41 memory:fbfc0000-fbffffff ioport:ec00(size=128)

Czy aplikacja Dodatkowe sterowniki nie wykrywa niczego co może doinstalować?