Otwórz notatnik systemowy i wklej: HKLM\...\Run: [KernelFaultCheck] => %systemroot%\system32\dumprep 0 -k S3 FontCache3.0.0.0; C:\WINDOWS\Microsoft.Net\Framework\v3.0\WPF\PresentationFontCache.exe [X] S2 HP LaserJet Service; "C:\Program Files\HP\HPLaserJetService\HPLaserJetService.exe" [X] S3 idsvc; "C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.0\Windows Communication Foundation\infocard.exe" [X] S3 ImapiService; C:\WINDOWS\system32\imapi.exe [X] S4 UIUSys; system32\DRIVERS\UIUSYS.SYS [X] U1 WS2IFSL; Brak ImagePath 2017-05-03 14:10 - 2013-11-11 12:29 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze. Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw. Skasuj folder C:\FRST