Otwórz notatnik systemowy i wklej: Task: {85CA4323-77D3-440C-AA41-D0CFD76E2252} - System32\Tasks\eproduct => C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Geodom [Argument = /t 6764 5424] <==== UWAGA Hosts: HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA HKU\S-1-5-21-67369069-3550199738-2897661686-1001\...\Run: [] => [X] GroupPolicy: Ograniczenia <==== UWAGA CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - D:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx S3 GPU-Z; \??\C:\Users\MATTCR~1\AppData\Local\Temp\GPU-Z.sys [X] <==== UWAGA S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X] S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X] S3 VBoxNetFlt; system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys [X] S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X] S3 wanatw; system32\DRIVERS\wanatw64.sys [X] EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze. Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.