Otwórz notatnik systemowy i wklej: ContextMenuHandlers1: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare\ASCExtMenu_64.dll -> Brak pliku ContextMenuHandlers3: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku Task: {F1D239FE-3982-4A19-AA84-E424CF479C99} - System32\Tasks\AVAST Software\Avast settings backup => C:\Program Files\Common Files\AV\avast! Antivirus\backup.exe [2017-07-12] (AVAST Software) HKLM-x32\...\Run: [GrooveMonitor] => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe [30040 2009-02-26] (Microsoft Corporation) C:\ProgramData\fontcacheev1.dat EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze. Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw. Pobierz i uruchom jako administrator AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/finish/1/ Kliknij Scan(Skanuj) i później Cleaning(Oczyść). Reset Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=pl