Problem z usługą Menedżer połączeń usługi Dostęp zdalny

Witam wszystkich,

może ktoś spotkał sie z podobnym problemem i jest w stanie coś poradzić, poza reinstalką systemu :slight_smile:

Otóż wszystko zaczęło się od tego ze avast znalazł wirusa i go usunął (razem chyba z zainfekowanym plikiem).

W efekcie nie mam połączeń sieciowych a przy próbie dodania połączenia wyświetla “błąd 711 nie można załadować usługi Menedżer połączeń usługi Dostęp zdalny”. Natomiast przy próbie uruchomienia tejże usługi wyswietla “błąd 126 : nie można odnaleźć określonego modułu”. Niestety system nie pisze jakiego modułu. Próbowałem już sfc /scannow ale nie dało to żadnego efektu. Będę wdzięczny za pomoc.

http://support.microsoft.com/kb/329441/pl

  1. Sprawdź, czy w kluczu:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan

Znajduje się wartość ciągu ObjectName i czy ma wartość LocalSystem (jeżeli nie ma to ją stwórz).

  1. Wyeksportuj a następnie usuń klucze:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan\PPP\EAP\25

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan\PPP\EAP\26

  1. Sprawdź następujące usługi:

Telefonia

Menedżer połączeń usługi Dostęp zdalny

Menedżer auto połączenia dostępu zdalnego

Maja być uruchomione i mieć typ uruchomienia ręczny.

Zobacz jeszcze czy nie masz tej usługi wyłączonej: Dostęp zdalny

Jak tak to włącz.

Kliknij przycisk Start, a następnie polecenie Panel sterowania .Alternatywnie wskaż polecenie Ustawienia, a następnie kliknij polecenie Panel sterowania.

Kliknij dwukrotnie folder Narzędzia administracyjne.

Kliknij dwukrotnie ikonę Usługi.

Kliknij dwukrotnie ikonę Menedżer połączeń dostępu zdalnego.

Na liście Typ uruchomienia kliknij opcję Włączony.

Kliknij przycisk Uruchom, a następnie przycisk OK.

marlipsk ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post.

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu.

W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Agaton - poprawiłem temat i pisownię, mam nadzieję ze już teraz jest dobrze :slight_smile:

Ryszard65 - dziękuje bardzo za odpowiedz i zainteresowanie tematem. Klucz rejestru mam już poprawny. Niestety nic to nie pomogło.

Mój problem polega na tym, że właśnie przy próbie uruchomienia usługi ‘Menedżer połączeń usługi Dostęp zdalny’

system wyświetla komunikat o ‘błędzie 126 - nie można znaleźć określonego modułu’. I tutaj utknąłem. Nie wiem co dalej i czy da się coś zrobić.

Do działania pulpitu zdalnego wymagana jest też usługa “Usługi Terminalowe” -musi być włączona. Szybko można ją sprawdzić : start>uruchom wpisz: services.msc i klik OK albo enter :wink: pojawi się lista usług alfabetycznie. Nie jestem pewny czy to rozwiąże akurat ten problem, ale na pewno ta usługa odpowiada za działanie dostępu zdalnego.

Avast domyślnie ma wyłączone logowanie skanów, ale jeśli było uaktywnione może da się odnaleźć nazwę skasowanego pliku i przywrócić go z płyty Windows. Może też plik ten znajduje się w kwarantannie avasta?

witam

mam identyczny problem jak marlipsk, tzn nie mogę uruchomić usługi ‘Menedżer połączeń usługi Dostęp zdalny’ bo wyskakuje komunikat z błędem 26 - brak modułu

problem pojawił się po zainstalowaniu SP3 na Windowsa XP Home z SP2, jest to system oryginalny zakupiony razem z laptopem

przez ten błąd nie działają połączenia Dial-up

również proszę o pomoc

To co mi pomogło to naprawa windowsa z płyty, po użyciu tej opcji powróciły wszystkie połączenia sieciowe które miałem przed awarią i nawet system przywrócił użytkowników i hasła zdefiniowane wczesniej w tych połączeniach. Oczywiscie trzeba po tym doinstalować wszystkie update’y systemu i łatki. Ale lepsze to niż ponowne instalowanie systemu, bo przynajmniej wszystkie dany z dysku i zainstalowane programy pozostały.