WLAN na Laptopie Acer

Witam.

Mam takie pytanie. Posiadam laptopa Acer Aspire 5100. Zacznę od tego że za około 2 tydodnie będe musiał wyjechać na wymianę studencką do Czech na pół roku i oczywiście będe brał ze sobą laptop. W miejscu gdzie będe miaszkał jest internet bezprzewodowy. Ja jestem zupełnie zielony w tych kwestiach i czy mógłbym prosić o informację jak po przyjeździe będe musiał skonfigurować sobie laptopa żebym mógł kożystać z internetu?

Czy to że teraz na laptopie mam internet przez kabel (LAN T1) w czymś przeszkadza? Chodzi mi o to czy bede musiał usunać te wszystkie ustawienia IP? Bo ostatino próbowałem złapać internet w miejścu gdzie był on dotępny ale nie dałem rady.

Próbowałem znaleść informacje na internecie na ten temat, ale nie było żadnych konkretnie podanych informacji.

Pozdrawiam.

Grzegorz.

P.S. System jak mam zainstalowany na laptopie to Windows XP SP2.

-kocur- , nikt nie powie Ci co dokładnie będziesz musiał zrobić bo nikt nie wie, czy sieć będzie zabezpieczona czy będzie potrzeba dodania adresu MAC twojej karty sieciowej do AP, z którego będziesz miał mieć internet. Generalnie musisz dowiedzieć się czy sieć jest zabezpieczona itp.

Sieć nie będzie zabezpieczona, gdyż jest to hotel w którym jest to standardowa usługa - tak zostałem poinformowany.

A nawet jeśli tak to na pewno dostene hasła do sieci i wszystki potrzebne dane, chodzi mi tylko o takie głowne informacje na temat tego jak się konfiguruje taki internet, gdyż tak jak pisałem jestem zupełnie zielony w tych kwestiach, cały czas działałem na kablu.

-kocur- , w zasobniku systemowym masz taką ikonę komputera z takimi falami radiowymi > Klikasz na nią dwukrotnie LPM (lewy przycisk myszy) > następnie klikasz na Odśwież listę sieci kiedy twój komputer znajdzie daną sieć, klikasz na Połącz i tyle. Pamiętaj tylko o tym żeby włączyć fizycznie kartę bezprzewodową w Notebooku, przeważnie suwak w okolicach obrazka z anteną radiową :).