Laptop nagrzewa się i wyłącza

Witam…

próbowałam poszukiwań na własną rękę odnośnie swojego problemu…wpisywałam także w różnych szukajkach. Jako, że nie mam zbytniego doświadczenia, zwracam się mimo wszystko z prośbą o pomoc.

Mam typowego laptopa- maszynę do pisania, który od około dwóch tyg. po paru godzinach użytkowania się wyłącza.

Poszukując w Google znalazłam program SpeedFan, który - z tego co zrozumiałam - pokazuje temperatury…Dodam, iż zawsze komputer był bardzo gorący jak się wyłączał - użytkowany około 4-6 godzin…

W tej chwili pokazuje:

HDO 37

Core -87

Nie mogłam znaleźć żadnej informacji - jak to powinno wyglądać…stąd gorąca prośba o sugestie…Z góry bardzo dziękuję…

julianka , popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

HDD jest jeszcze w normie, procek za ciepły - przypuszczalnie wiatraczek nie wyrabia bo masz w środku magazyn kurzu. Pomaga otwarcie laptopa i dokładne wyczyszczenie.

Czy słychać pracę wentylatora i czujesz przepływ powietrza z otworów wentylacyjnych w czasie jego pracy?

Jeśli nie słychać szumu wentylatora to może być uszkodzony lub zablokowany kurzem.

Natomiast jeśli słychać a mimo wszystko jest gorąco to może jakaś awaria radiatora (brak pasty termoprzewodzącej na procku, może mocowanie radiatora puściło i nie przylega prawidłowo do procka?)

Jeśli sprzęt jest jeszcze na gwarancji to skontaktuj się z autoryzowanym serwisem.

Niestety, opcja z gwarancją odpada, laptop nie kupowany w Polsce.

Słyszę wiatraczek, ale w sumie od początku chyba tak samo.Czuję ciepłe powietrze, ale również mam wrażenie, ze tak było zawsze.

Rozumiem, że otworzyć go i wyczyścić mogę sama i ze raczej nie mam szans na zepsucie czegoś…? Sprężone powietrze wystarczy czy jeszcze jakieś środki dodatkowe…

Obserwuje temperaturę…po właczeniu 87, potem 27, teraz 100…hmmm…