uTorrent-problem z paczkami do 20GB- błąd: Dostęp wzbroniony

Przewertowałem internet wraz z kolegą w poszukiwaniu rozwiązania tego problemu, zajęło nam to ładnych kilka godzin - bez rezultatu - podam chyba najażniejszy element całej układanki - FAQ ze strony uTorrenta, który najwięcej mówi o moim problemie, jednak zmiany nic nie zmieniły.

1.4 I get "Error: Access Denied" / "Error: The process cannot access the file because it is being used by another process" and µTorrent halts the torrent! (Google/MSN Desktop, possibly some anti-virus software, Explorer's thumbnail view, may not be any of the above)

Error: Access Denied can be caused by numerous things. The most common causes seem to be Google and MSN Desktop. A possible fix is turn off the indexing feature, or to uninstall them. Excluding the download folders from indexing should work.

Another fix is to turn off diskio.flush_files, but you will lose the benefit of flush files (diskio.flush_files makes µTorrent close file handles every minute. This helps reduce the effect of Windows managing the system cache badly). Since flush files closes the handle every minute, Google/MSN Desktop try to open the file every minute, and this prevents µTorrent from writing.

The best solution is to uninstall Google/MSN Desktop.

WinZIP Quickfind has the same effect as Google/MSN Desktop. It must be disabled.

Roxio Media Manager and Nero Scout both do the same. They are installed by default when installing Roxio's and Nero's burning software, respectively. They must be disabled, or uninstalled.

It is possible that an anti-virus' real-time scanner may cause this, but there is no known AV that causes this error. If it does, the same fixes for Google/MSN Desktop apply (exclude the folder(s), uninstall the AV/disable the real-time scanner, or turn off flush files).

AVG7 may cause this, it seems to think that some files are a JPEG exploit (a false positive), and it attempts to quarantine them.

A third possibility is that you are viewing the folder while it's downloading, and Explorer is set to thumbnail mode. If this is the case, Explorer would try to access these files while viewing the folder in Thumbnail mode, and lock out µTorrent from writing. The solution is to not view the folder until the download is finished, don't use Thumbnail mode, or turn off flush files.

It's also possible that Explorer is trying to read the media files (MP3, AVI and so on) in the folder to make thumbnails, show you information about them, or preview them. You can unregister the media indexer (Start -> Run -> regsvr32 /u shmedia.dll ), and/or unregister the image indexer (Start -> Run -> regsvr32 /u shimgvw.dll ) as an alternative for either case, not view the folder, or turn off flush files.

A fourth possibility is that you set the files to read-only, which would prevent µTorrent from writing. This only affects downloading; µTorrent can seed files that are set to read-only. However, if the error appears when trying to seed, it may mean that the original files are damaged and are failing the hash check.

Cały problem polega na tym, że paczki ściągane przeze mnie mają po około 15~20 GB i tylko przy takich rozmiarach paczek wyskakuje mi ten error, w zależności od paczki plików jedne zatrzymują się na 60% inne zaś na 99,5% i nie można nic zrobić ze względu na to, że każda kolejna próba zainicjowania downloadu kończy się tak samo - pliki są ściągane przez chwilę po czym wyskakuje ten sam błąd i torrent wraca do punktu wyjścia bo nie zapisuje ściągniętych w tym czasie danych. Próbowałem wielu rzeczy i żadna z nich nie przynosi rezultatu. Przestrzegam przed tym, żeby proponować mi próbę downloadu przez inny acelerator bo używam uTorrenta dlatego, że ściągam przez proxy (mam zablokowane porty) i ustawień proxy w uTorrencie używam, więc inny acelerator raczej nie wchodzi w grę - o ile jest inny od uTorrenta z możliwością wprowadzenia ustawień proxy i sprawdzenia czy dzieje się z downloadem to samo co się dzieje na obecnym programie. Ktoś ma jakieś pomysły jak można to rozwiązać? Dodatkową prośbą jest pomoc w odwróceniu :

You can unregister the media indexer (Start -> Run -> regsvr32 /u shmedia.dll ), and/or unregister the image indexer (Start -> Run -> regsvr32 /u shimgvw.dll )

bo po wprowadzeniu tych zmian nie mogę m.in. oglądać zdjęć domyślnym systemowym programem.

Jestem wdzięczny za pomoc udzieloną mi przez WAS - forumowiczów, dziękuję i pozdrawiam :wink:

/Drugi problem rozwiązany, jeżeli komuś się to przyda to przywracamy przez start>uruchom>regsvr32 %windir%\system32\shmedia.dll i to samo tylko z biblioteką regsvr32 %windir%\system32\shimgvw.dll :wink:

Albo błędny plik .torrent albo masz coś poprzestawiane ustawienia, możesz usunąć uTorrenta i zainstalować najnowszą wersje, albo ew. innego klienta.

Druga sprawa że to co sciągasz nie jest raczej legalne więc to nie pytanie na to forum.

witam,

wiem ze ta sprawa ma już roczny staż ale ale odpowiedz na post jest godna pożałowania.

1. czy widziałeś co kolega ściągał że od razu stwierdzasz że to jest nie legalne??? polecam “mininova” niegdyś potężna biblioteka, teraz jest tam zupełnie innaczej,

2. ponad 1k postów napisanych ale podejrzewam że większość to odpowiedzi właśnie tego typu "masz coś źle w ustawieniach ewentualnie zmień program.

3. problem nie dotyczy wersji czy ustawień w programach a możliwości zapisu pliku. utorent musi być uruchomiony z prawami zarówno odczytu jak i zapisu, problem rozwiązany.