Lyha89
(Łyha89)
19 Maj 2008 08:52
#1
Witam !
Mam otóż taki problem ostatnio zapodział mi się rachunek za CP i go nieopłaciłem w terminie dopiero dzisiaj.
Teraz na ekranie wyświetla mi się Dekoder Zablokowany.
Teraz zanim kaska dopłynie i włączą wszystkie kanały troche czasu minie…
Czy jest jakaś możliwość póki co oglądać chociaż kanały niekodowane ??
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi
zadzwoń do BOKu i wyjaśnij sytuację podając datę przelewu. Powinno pomóc
paracik
(Poniaatowski)
19 Maj 2008 09:35
#3
Może zadz. do nich i powiedz im o całej sytuacji i tyle, może Ci wł.
minox
(minox)
19 Maj 2008 11:09
#4
zadzwoń przedstaw sytuacje i wyślij im ew. skan z potwierdzenia nadania przelewu/przekazu pomorze na pewno
minox:
pomorze na pewno
A może pojezierze?
Miałem tak samo. Po prostu zadzwon
nie dzwoń, stracisz tylko kasę, bo powiedzą Ci żebys wysłał im skan dowodu wpłaty faxem. nr faxu 22 356 66 77
a na słowo, że zapłaciłeś nigdy w CP Ci nie włączą sygnału. Po wysłaniu potwierdzenia, też będzie cięzko, chyba że będziesz miał szczęście
Po prostu zadzwoń do biura obsługi kilenta i wyjaśnij zaisniało sytuacje.
Kamil2993 , po co piszesz to co poradziło mu już tyle osób? ;/
oTOOLony_steFAN:
nie dzwoń, stracisz tylko kasę, bo powiedzą Ci żebys wysłał im skan dowodu wpłaty faxem. nr faxu 22 356 66 77 a na słowo, że zapłaciłeś nigdy w CP Ci nie włączą sygnału. Po wysłaniu potwierdzenia, też będzie cięzko, chyba że będziesz miał szczęście
miałem kiedyś nieprzyjemność być abonentem cyfrowego polsatu, sytuacja podobna jak powyżej na sygnał czekałem 2 tygodnie !
a np w C+ miła Pani dzwoni i przypomina o zapłaceniu zamiast ot tak wyłączać
kwasna pikla , jest tak jak mówisz. Pracowałem kiedyś tam na infolinii więc wiem ocb inna sprawa że multum ludzi nie płaci na czas, a CP ma ponad milion klientów, więc ciężko byłoby dzwonić do każdego i przypominać
liczba abonentów jest zbliżona do cyfry+ a mimo to aamci potrafią zadzwonić i skontaktować się myślę że to skutek tego że C+ ma znacznie większe doświadczenie i adresowana jest do innej klienteli pamiętam jak miałem polsat po było 15 miesięcy udręki
W chwili obecnej CP ma dużo więcej abonentów
nie dzwoń, stracisz tylko kasę, bo powiedzą Ci żebys wysłał im skan dowodu wpłaty faxem. nr faxu 22 356 66 77 a na słowo, że zapłaciłeś nigdy w CP Ci nie włączą sygnału. Po wysłaniu potwierdzenia, też będzie cięzko, chyba że będziesz miał szczęście
Lyha89
(Łyha89)
21 Maj 2008 07:17
#13
Wysłałem fax i na następny dzień włączyli
Dz za wszystkie odpowiedzi…