Upłynął termin płatności za Cyfrowy Polsat

Witam !

Mam otóż taki problem ostatnio zapodział mi się rachunek za CP i go nieopłaciłem w terminie dopiero dzisiaj.

Teraz na ekranie wyświetla mi się Dekoder Zablokowany.

Teraz zanim kaska dopłynie i włączą wszystkie kanały troche czasu minie…

Czy jest jakaś możliwość póki co oglądać chociaż kanały niekodowane ??

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :slight_smile:

zadzwoń do BOKu i wyjaśnij sytuację podając datę przelewu. Powinno pomóc :slight_smile:

Może zadz. do nich i powiedz im o całej sytuacji i tyle, może Ci wł.

zadzwoń przedstaw sytuacje i wyślij im ew. skan z potwierdzenia nadania przelewu/przekazu :slight_smile: pomorze na pewno :slight_smile:

A może pojezierze? :stuck_out_tongue:

Miałem tak samo. Po prostu zadzwon

nie dzwoń, stracisz tylko kasę, bo powiedzą Ci żebys wysłał im skan dowodu wpłaty faxem. nr faxu 22 356 66 77

a na słowo, że zapłaciłeś nigdy w CP Ci nie włączą sygnału. Po wysłaniu potwierdzenia, też będzie cięzko, chyba że będziesz miał szczęście

Po prostu zadzwoń do biura obsługi kilenta i wyjaśnij zaisniało sytuacje. :smiley:

Kamil2993 , po co piszesz to co poradziło mu już tyle osób? ;/

miałem kiedyś nieprzyjemność być abonentem cyfrowego polsatu, sytuacja podobna jak powyżej na sygnał czekałem 2 tygodnie !

a np w C+ miła Pani dzwoni i przypomina o zapłaceniu zamiast ot tak wyłączać :wink:

kwasna pikla , jest tak jak mówisz. Pracowałem kiedyś tam na infolinii więc wiem ocb :slight_smile: inna sprawa że multum ludzi nie płaci na czas, a CP ma ponad milion klientów, więc ciężko byłoby dzwonić do każdego i przypominać

liczba abonentów jest zbliżona do cyfry+ a mimo to aamci potrafią zadzwonić i skontaktować się :wink: myślę że to skutek tego że C+ ma znacznie większe doświadczenie i adresowana jest do innej klienteli :wink: pamiętam jak miałem polsat po było 15 miesięcy udręki

W chwili obecnej CP ma dużo więcej abonentów

Wysłałem fax i na następny dzień włączyli :slight_smile:

Dz za wszystkie odpowiedzi…