Zanikanie połączenia z Neostradą

Gdy korzystam z komputera po jakiś 10min przerwane zostaje połączenie sieciowe(neostrada) i pisze że nie można znaleźć komponentów Windows, wcześniej na chwile wygląd zmienia się jak z trybu awaryjnego.

Proszę podaj trochę szczegółów dotyczących problemu jak np.:

  • Jaki dokładnie posiadasz system operacyjny

  • Jak skonfigurowane jest połączenie

  • Jaki posiadasz modem

  • Czy zawsze tak się dzieje

  • Czy ostatnio zmieniałeś coś nieco poważniejszego w systemie. A jeśli tak to co dokładnie

  • Czy “nie można znaleźć komponentów windows” to cały komunikat czy może są podane jakieś konkretne komponenty?

  • Czy zawsze tak się dzieje

etc.

ponieważ bez prawie żadnych informacji niestety nie będziemy mogli pomóc.

-Windows Xp

-speed touch adsl

-zawsze tak się dzieje

-przez przypadek podczas rozruchu komputera zamiast wejść do trybu awaryjnego nacisnąłem F9 pojawił się czarny ekran i zaraz weszło czy chce wejść do trybu awaryjnego.

-strefa Neostrada tp nie morze odnaleźć komponentów potrzebnych do połączenia.

W dziale “sprawdzone porady” masz przyklejony temat jak skonfigurować neo.

Wywal tą denną aplikację od TP i skonfiguruj wszystko tak jak tam zostało napisane :wink:

Nic nie dało problem się powtarza

czuli nie wykrywa modemu, czy Twoja płyta jest na Chipsecie VIA :?: jeżeli masz możliwość podmień modem :!:

Jeśli to był problem z modemem to dlaczego problem pojawia się tylko jak pojawi się wygląd z trybu awaryjnego ?

a to dlatego ze rozdzielczość ekranu musi być min. 800x600 Czyli masz problem z kartągraficzną

Jak ten problem rozwiązać bo już mnie h** trafia bo musze resetować kompa

co 1 min.

napisz dokładnie kiedy zostaje przerwane połączenie, wspominałeś o rozdzielczości ekranu :?:

zrób tak:

Odisnatluj całą aplkacje TPSA z panelu sterowania-> Dodaj/Usuń Programy

Następnie oczyść cały folder C:\Program Files związen z TP, następnie restart kompa i Instalacjia Neo bez aplikacji TPSa

Odinstalowanie aplikacji i zrobienie jak napisałeś nic nie dało problem się powtarza.

przejdz do działu Bezpieczeństwo i logi HijackThis i podaj LOG

Już jest wszystko w porządku, nie wiem co było przyczyną?

A co do logów to już wcześniej podałem jest czysty

PS. Dziękuje za pomoc