Neostarda 1mb/s nie działa tak jak powinna

od pewnego czasu mam neostradę 1mb/s na poczętku nie miaem problemów ale po 2 dniach przestała działac ! Zadzwoniłem do tpsa i powiedziałem jaki jest problem ta pani pwiedziała mi ze przyśla montera ! no dobra to miało sie stać 2 stycznia tego roku ale przyszedł 2 stucznia i dzwoni do mnie ten monter i pyta czy cały czas nie działa (a tego dnia od rana działała ) powiedzialem że działa i jest wszystko w porządku ! nastepnego dnia było to samo i tak jest do dzisiaj ! włacza sie regularnie o 21- 22 a caly dzień nie działa nie wiem co jest źle oni mówią że u nich wszystko w porządku ! PROSZę o pomoc Wykrzyknik

Jaki system, czy aktualizowany na bierząco, jaki modem, jaki firewall/antywirus, jak zachowują się diody na modemie?

Czy połączenie jest nawiązywane a np. nie wyświetla stron www, czy też wcale nie może się połączyć …a może co vhwile zrywa połączenie?

Napisz coś więcej bo zgadywać nie będziemy!

windows XP

modem speed touch, mam kerio personal firewall i antywirus Avast!

Diody na modemie zachowująsięnastępująco : dioda od usb świeci ciągłym światłem a dioda na ADSL świeci się światlem przerywanym . Nie mogę nawiązać połączenia wogóle wyskakuje jakiś błąd 680

Złączono Posta : 10.01.2007 (Sro) 1:10

proszęo szybką pomoc :cry:

brak synchro…

-Sprawdź czy nie masz przypadkiem mikrofiltru przed modemem.

-Sprawdź kable i wtyczki, czy podociskane itp.

-Sprawdź czy nie masz przypadkiem płyty opartej na chipsecie VIA, jeżeli tak, to doinstaluj Via4In1.

-Odłącz modem, odinstaluj sterowniki, zainstaluj ponownie i podłącz modem i utwórz nowego dial-up’a - sprawdź czy zadziała.

-Sprobuj przełączyć modem do innego usb

-Sprawdź kompa pod kontem syfu, możesz też wkleić log z HJ

…w zasadzie gdy to nie pomoże, dzwoń na 0800 102 102

patol91

Korzystając z Neostrady przydadzą Ci się nieraz informacje zawarte na tej stronie.

Co do problemu - mikrofiltry zapewne masz dobrze połączone, w przeciwnym wypadku nie nawiązywałbyś w ogóle połączenia, a piszesz raz, że że masz je w godzinach wieczornych , drugi raz , że połączenia nie możesz uzyskać wcale - trochę to niejasno tłumaczysz.

Błąd 680 informuje o braku sygnału wybierania. Przypadkiem nie masz rozgałęzienia sygnału telefonicznego, wykonanego chałupniczym sposobem ? Ja bym tu jednak sugerował dalszy kontakt z pomocą Neostrady, gdzie zapewne masz założony numer zlecenia - kontynuacja. Powinni przysłać montera, sprawdzić połączenia od skrzynki zewnętrznej do kompa. Jeżeli stwierdzą, że tu nie ma błędów, wtedy szukać przyczyn w kompie. Za usługę płacisz, a póki co z niej nie korzystasz, lub korzystasz w zakresie bardzo ogranicznym. Ich obowiązkiem jest zapewnienie możliwości pełnego korzystania z usługi. Drąż temat pod 0 800 102 102.

Pozdrawiam

Gdybyś nie wiedział - to idzie od drugiej strony …konsultant najpierw musi wykluczyć problem po stronie abonenta (np. komputer, złe podłączenie, niepoprawna instalacja itp.) a dopiero wtedy umawia montera

  • w sumie to i lepiej, bo na montera często trza czekać z tydzień.

update…

Wychodzisz z błędnego założenia, że wszyscy mają taki sam problem jak Ty miałeś…

680-tka nie jest zarezerwowana tylko dla problemów z winy TP …a nadto u siebie łatwo i szybko można sprawdzić…

No ale możesz nie wierzyć doświadczeniu… :stuck_out_tongue:

adpawl

Tu akurat mam doświadczenie wynikające z wielokrotnych kontaktów z konsultantami - zrywało mi połączenie kilka, kilkanaście razy dziennie. Sugerowano mi problemy z kompem, trojany, USB, etc… a przyczyna leżała w instalacji linii telefonicznej - komunikat 680 był jednym z częsciej się powtarzających. Po zlikwidowaniu przyczyny na linii problem diemetralnie ustąpił - od roku nie mam żadnych problemów , pomijając okresowe wymiany modemu - lubią padać…

Potwierdzam - nie zawsze sa punktualni do umówionego terminu, ale po to jest numer zlecenia, żeby monitować i w efekcie przychodzi - u mnie dało to oczekiwany skutek…

Pozdrawiam

poprostu raz mi działa tak jak teraz a raz nie tak jak wczoraj i8 nie wiem czy to wina mojego komputera czy może u nich coś jest nie tak

A może w twojej miejscowości lub twojej okolicy gdzie mieszkasz są bardzo słabe kable i po prostu neo 1mb nie będzie działac poprawnie.

PS w mojej miejscowości neo 2mb jest nie mozliwe z winy słabych kabli.

może i tak ale mój kumpel ma 1 mb/s i działa mu bez problemów