Netia - proszę o opinie

Witam,

Wyczytałem dzisiaj o ofercie Netii dla obecnych klientów Neostrady TP

http://www.netia.pl/promocje,dla_domu,21.html

i chciałem się dowiedzieć, czy ktoś się już może zdecydował na skorzystanie z tej promocji? Co o tym sądzicie? Obecnie mam Neo 512, Netia miesięcznie wychodziłaby taniej, oprócz tego nie ma limitu pobierania danych. Tylko kwestia jak jest z awaryjnością itp. Z neostradą nie miałem praktycznie żadnych problemów przez 2.5 roku i chciałbym mieć pewność, że Netia również zapewni mi stałą prędkość 512 kB/s i bezproblemowe korzystanie z internetu. Proszę o opinie na ten temat.

Ja korzystałem z netii jeszcze w czasach call-back’u i nie było z tym żadnych problemów, Netia nie jest monopolistą jak tepsa i musi dbać o swoich klientów, zresztą jeżeli do nich zadzwonisz powinni Ci powiedzieć czy na danym obszarze można korzystać z netu bez problemów

Hej. Dla mnie jest to ciekawa oferta. Sam mam neostradę 128 i z chęcią bym sobie zmienił na Netię. I mam pytanie, jeśli mi się kończy umowa w grudniu to czy mogę zrezygnować z neostrady i zmienić na Netię? Proszę o odpowiedź :slight_smile: Pozdrawiam :slight_smile:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do 14 lutego tego roku będzie można zerwać umowę z Neostradą bez żadnych konsekwencji finansowych.

ja chyba przejde na Netie z neo 512, ale najpierw musi ona dotrzec do Zamoscia :slight_smile:

Dołączam się do pytań usera przemoc. Sam mam taką samą sytuację i także byłbym wdzięczny za opinie. Jedynie co nie trzyma przy Neostradzie to brak jakichkolwiek problemów z internetem przez 2.5 roku korzystania.

Z 5-10 tematów w ostatnim tygodniu, o tej promocji oraz o tym jak sprawuje się netia :stuck_out_tongue:

Z tego co można wyczytać, to nie mażadnych problemów.

Sam się przesiadam na opcje 1Mbit za 64 zł :stuck_out_tongue:

Nad rozwiązaniem Netia w TP to bym się głęboko zastanowił , gdyż nie będzie to bezpośrednie kożystanie z usług Netii a jedynie pośrednie wykożystanie łącza TP , w takim przypadku może się okazać że za usługi kożystania z internetu będziemy płacić Netii a za utrzymanie lini przesyłowej opłate od nas pobieże TP , to jest mniej więcej tak jak w przypadku TP i Tele2 niby taniej za 1 min rozmowy ale jakby zliczył wszyskie opłaty to wychodzi znacznie drożej.

Oferta Netii na dzisiaj, w porównaniu do oferty Neostrady wygląda dość atrakcyjnie. Pytanie moje do użytkowników Netii - jak się przedstawia wsparcie techniczne Netii w razie problemów - telefoniczne, konsultantów, monterów w terenie, a co za tym idzie - skuteczność w rozwiązywaniu ewentualnych problemów. Czy wsparcie takie udzielane jest niezależnie od użytkowanego systemu ? - np. Neostrada nie udziela wsparcia pod Linuksem…

W przypadku Neostrady, niezależnie od opinii z jakimi się w tym aspekcie spotkałem, czy to na tym Forum , czy ogólnie panujących, osobiście nie miałem z tym większych problemów, a zgłaszane na 0800 102 102 niedomagania - jak dotąd, poza nielicznymi wyjątkami, były skutecznie rozwiązywane…

Może SzymSzejdi , jako weteran tej usługi wypowiedziałby się w tej sprawie ? :slight_smile:

Pozdrawiam

Nie jestem użytkownikem netii ale podłanczałem “netie” bratu i mimo że dokładnie wykonałem to według instrukcjii to i tak musiałem skożystać z telefonu do pomocy technicznej , przedstawiłem problem konsultantowi zaznaczając że komp jest czysty jak łaza bo w tej chwili zakonczyła się instalka windowsa na nowym dysku, po 5 minutach jakiś niezrozumiałych wywodów konsultant stwierdził że na kompie jest masa wirusów i należy je usunąć a potem dzwonić i “walnął” słuchawką czyli identyczna pomoc jak w TP , drugi tel do pomocy i całkiem inna rozmowa(oczywiście inny konsultant) nie minęła minuta rozmowy i internet na netii działał.