Zmiana Visty na XP na HP Pavilon 6530EW

Witam !

Jestem nowy na tym forum i z góry napisze, że nie jestem jakimś laikiem komputerowym (ale na pewno mam mniejsza wiedze niż wy:P) i szukałem w necie infromacji na ten temat, ale za dużo KONKRETÓW (których bym zrozumiał) nie znalazłem.

Kilka dni temu kupiłem laptopa HP Pavilon dv6530EW , na którym była Vista Premium! Już po kilku dniach mi zbrzydła - jest strasznie wolna i włącza sie dobre 5min - masakra! Chciałem sformatować dysk i zaisntalować XP (myślałem, że będzie to jak na zwykłym kompie, ale sie przeliczyłem).

Podczas instalatora XP wyskakuje napis, że nie ma żadnych dysków na tym komputerze.

Nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić…

Dzwoniłem do sklepu i mi powiedzieli, że konieczna jest stacja dyskietek zewnętrzna (ok. 60zł) i jakieś sterowniki SATA:/ Znacie może jaiś inny sposób?

Dzwoniłem do serwisu i z łaski mi powiedzieli, że jeżeli mam oryginalnego XP (a mam - z uczelni) to mi to zribia za 50zł, ale nie od reki - mam ich gdzieś !

Czytałem sporo postów jak to zrobić, ale żaden nie był taki pożadny krok po kroku z dokładnymi linkami! Nie znam sie jak zrobić własną instalacje windowsa z tymi sterownikami itd itp.:confused:

Mógłbym nawet zapłacić za pomoc - nawet osobistą jak ktoś z Poznania :wink:

Ale prosze was o pomoc - mam dość tej visty !

Będzie ktoś tak łaskawy i wyjasni mi krok po kroku jak to się robi ? ?

Napisałem również ten temat na innym forum - mam nadzieje, że się nie obrazicie :wink: Nigdy nie przelądałem for o komputerach i po prostu nie wiem które jest dobre:/