Mam problem,po zainstalowaniu mks.vir2005 na windows 2000 sp4 wyskakuję mi komuniakt,że nie można przeprowadzić aktualizacji.Gdy wciskam na moduł automatycznej aktualizacji update program nagle przestaje działać.Miałem ten program na Windows 98 i mi chodził normalnie (normalnie przeprowadzał aktualizacje) co jest tego przyczyną?? Jak to mozna zrobic,żeby działał normalnie?? Proszę o odpwiedź.
Dzwoń do pomocy technicznej MKS. 8) 8) 8)
A czy bez tego,nie można jakoś to zrobić?? Chodzi mi o to konkretnie,że na Windows 98 wszstko ładnie chodziło a na Windows 2000 niechce mi przeprowadzać aktualizacje,mam starą baze wirusów sprzed 19 dni.A na stronie mks.vir 2005 jest wyraźnie napisane,że ten program antywirusowy,jest przeznaczony do wszstkich systemów Windows.CZY KTOŚ MI MOŻE POMÓC???
nie sądze, jak masz legala to nie bedziesz bał sie zadzwonić, jak masz pirata to już twoj problem
sprawdz czy dobrze wpisałeś kod rejestracyjny produktu,
napisz równiez jak go zdobyłeś
najlepszym wyjsciem bedzie zadzwonienie do pomocy mks
Nie rozumiem takiego podejścia, najpierw płacisz cięzkie pieniądze za program i roczną subskrypcję bazy wirusów i w ramach tego otrzymujesz również wsparcie techniczne, to dlaczego w przypadku kłopotów ze ściągnięciem aktualizacji bazy wirusów nie chcesz z niego skorzystać ??
Dobrze wpisałem kod rejestracyjny.To nie jest tego przyczyną,już to sprawdzałem.SKORZYSTAM Z TEJ POMOCY MKS.VIR TYLKO,ŻE TERAZ MAJĄ TAKĄ PRZERWE TECHNICZNĄ,A JA POTRZEBUJE TERAZ PRZESKANOWAĆ SYSTEM ANTYWIREM!
Moim zdaniem to jest zdanie kończące na razie temat:
a jak myslisz jak sie zdobywa cd-key …kupuje sie .
pirat.
trzeba zacząć od tego czy on faktycznie kupił za te cięzkie pieniądze ten program :D:D:D bo już coś przeczuwam skoro koleś koniecznie chce ominąć wsparcie techniczne to coś tu nie tak , jak ja zakupilem nortona 2005pl za 300 zeta prawie i to niedawno bo pare dni temu, i miałem problem z instalka pierwsze co zrobiłem to pomoc techniczna , zadzwoniłem i mi pomogli
bardzo dziwne…pomoc techniczna działa, przed chwilą sprawdziłem :D:D:D
nie kręc tu śliczniutki bo mi sie wydaje że masz pirata… i nie kłam bo techniczna pomoc w tej chwili jest dostępona
Nie mam pierata,przeczytaj sobie mój wcześniejszy poost
stary komu ty filmy wkrecasz.
Jak sprawdzałem tydzień temu to nie była czynna!! Zaraz sprawdzę,ale pewnie masz racje.Zaraz się skontaktuje z pomocą techniczną.dziękize sprawdziłeś to.
już ci napisałem że kłamiesz, bo ja cie sprawdziłem, sam zadzwoniłem do nich z pierdołą żeby sprawdzić czy działa i jakoś technicy czekają…nie kłam kolego … chciałeś nas sie pozbyć tym że niby pomoc nie działa ?? maja prawo 24 na dobe służyć klientom i nie wciskaj kitu, coraz bardziej mi sie wydaje że koleś masz pirata :D:D:D
Kolego Spamer coś za bardzo kręcisz w tej chwili rozmawiałem z konsultantem MKSa.
I co Ty na to ??
no widzisz fiesta ja też tak rozmawiałem z konsultantem i to wam mówiłem wcześniej że koleś po prostu ma pirata i boi sie zadzwonić, chciał nas zmylić awarią techniczną hehe :D:D:D ale mu sie nie udało, nie wieżył że ja zadzwonie i fiesta żeby go sprawdzić :D:D:d
http://www.forum.dobreprogramy.pl/viewt … ht=#219244
A teraz:
:twisted: :twisted: :twisted:
Zamykam czasowo, problem zgłaszam administracji.