Problem z Neostradą .... Outlook 2003... :(

Witam!

Mam problem. W czasie próby pobrania wiadomości z servera neostrady po upływie ok. 1 min wyświetla mi się taki komunikat:

Zadanie „Neostrada TP e-mail - Wysyłanie i odbieranie” zgłosiło błąd (0x8004210A) : „Operacja przekroczyła limit czasu w trakcie oczekiwania na odpowiedź od serwera odbierającego (POP). W razie kontynuacji odbierania tej wiadomości skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym (ISP).”

Wcześniej takiego czegoś nie było.

Próbowałem szukać na forum czegoś podobnego, zastosowałem się do wskazówek, ale problem nadal występuje. Mam Nortona AntyVirus’a 2005

ale wyłączyłem skanowanie poczty, wyłączyłem nawet funkcję Auto Protect oraz zabiłem procesy nortona w systemie. Wydłużyłem okres oczekiwania na server, ustawienia w Outlook’u mam 100% dobrze. Nic nie pomaga…

Co mam zrobić?

Proszę o odpowiedź…

Zadzwon do TPSA i zapytaj sie czy nie maja jakis problemów :wink:

Masz norton Antyvirus czy także Firewall?? Jak tak to wyłącz go na chwile i zobacz. Miałem przypadek ze NIS blokował własnie maile z outloka.

Szczerze mówiąc to nie mam najlepszego zdania o poczcie na serwerze neostrady. Też miałem podobne problemy (głównie długi czas oczekiwania na połączenie z serwerem bądź też kłopoty z zalogowaniem mimo poprawnie skonfigurowanego konta) i to nie tylko na Outlooku ale też na BAT! Myślę więc że to nie kwestia sprzętu czy programu pocztowego ale tego właśnie serwera. Osobiście założyłem konto na innym serwerze ale ponieważ tego "neostradowego " nie skasowałem (nie wiem czy w ogóle można) to przed chwilą próbowałem się zalogować i znowu BAT poinformował mnie o błędzie połączenia z serwerem :frowning: Chyba się musisz do tego przyzwyczaić albo zmienić serwer.

Taka jest rada laika z praktyką neostradową :wink:

Sdar

Jeśli to nei firewall, to myśle, że jest to chwilowy problem na serwerze, który niedługo ustąpi.

Tak. To były chwilowe problemy (2 dni… :frowning: ) ale już ich nie mam.

Dzięki za odpowiedź.