Pliki mpc

Czy możliwa jest konwersja plików *.mpc na pliki *.mp3? Jeśli tak to jakim programem?

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=41159

dziękuję bardzo :slight_smile:

Wiedz o tym że plik MPC nie dorówna MP3

Polecam pobrać sobie plugina np. do winampa by odtwarzał format MPC - po prostu nie przerabiaj :slight_smile:

Jeśli będziesz chciał nagrać ten plik na płytkę Audio to są do tego fajne programy …

Polceam :]

:o chyba odwrotnie! :!: :?

Jak nie siedzisz w temacie to jak Cię proszę nie wypisuj bzdetów i nie wprowadzaj innych w błąd :!: :!: :!:

mam wielkie pytanie - co to jest ten plik mpc i jak to się je?

ściągnęłam sobie płytkę i tam są te pliki i nie wiem, co z nimi zrobić - można to przegrać na płytę ibędzie działało w normalnej wierzy? /bez funkcji mp3/

:sciana: sorry, że pytam, ale jestem kompletnie zielona :whoeva:

Wikipedia > Musepack (MPC)

Pliki MPC można odtwarzać np. w Winamp z pluginem Musepack Winamp 2/5 Plugin 0.99g albo w odtwarzaczu foobar2000 i kilku innych.

Nie.

Chyba że wykonasz konwersję do WAV (bądź zastosujesz odpowiedni plugin w Nero) i nagrasz jako zwykłą płytę audio.

a tę konwersję, to jak wykonać, bo ja chcę na płytę :? i słuchać w wieży

Ściągnij plugin MPC ze strony Mausau’s audio plugins for Nero Burning ROM.

Rozpakuj plik nxmympc.zip do katalogu \Program Files\Common Files\Ahead\AudioPlugins.

Będziesz mogła dodawać pliki MPC do kompilacji Audio CD w Nero.

dzięki :smiley:

słuchaj - ściągnęła, wkleiłam pod podany adres - jak teraz to nagrać na płytę, tak żeby działało na wieży? tzn. jakiej kategorii użyć w Nero, bo to chyba o to chodzi? no, chyba że jeszcze coś mam zrobić

Typ kompilacji: Audio CD.

Muchas Gracias :smiley: :smiley: :smiley:

Złączono Posta : 19.09.2006 (Wto) 15:30

mam jeszczejeden problem z plikami audio