Wgranie BIOSA/ Xpress Install does not suport

witam, na dzień dobry napiszę, że jestem totalnym laikiem, posiadam składanego kompa z płytą gigabyte B75M-D3V, mam zainstalowany system win8, wszystko działało pięknie przez 2 miesiące aż zachciałem przywrócić ustawienia fabryczne w win8. Teraz mam problem ze sterownikami bo nie umiem ich zainstalować. Do płyty głównej dostałem płytkę DVD ze sterownikami, niestety nie mam napędu więc zrobiłem sobie obraz płyty i mam ten obraz na dysku ale przy próbie odpalenia tego daemonem wyskakuje mi komunikat: " Xpress Install does not suport this version of windows". Myślałem że wystarczy sformatować dysk, i ten problem zniknie i siedzę już od godziny 16 dnia wczorajszego i męczę się z tym. Niestety moja znajomość języka angielskiego nie jest na tyle biegła abym mógł zaczerpnąć wiedzy na zagranicznych forach. Wyczytałem, że rozwiązaniem problemu może być zaktualizowanie BIOSa tylko nie wiem jak to zrobić. Ze strony gigabyte pobrałem różne wersje biosa, każdy plik kończy się skrótem .exe ale niestety nic to nie poskutkowało, proszę o w miarę jasną odpowiedź. Pozdrawiam

Xpress Install does not suport this version of windows

instalator na płycie był chyba pod win 7 !

Piszesz “Teraz mam problem ze sterownikami bo nie umiem ich zainstalować.”

  • sterowniki sam Windows 8 znajdzie tylko włącz aktualizację systemu !

Panel sterowania>Windows Update>sprawdź,czy są aktualizacje oraz zainstaluj aktualizacje opcjonalne.

(aktualizacje opcjonalne - tam będą nowe do sprzętu robisz ptaszki>instalujesz, jak masz Win 8 Pro też języki ich nie instalujesz)

Jeśli chcesz jednak instalować samemu :

tu masz sterowniki http://www.gigabyte.us/products/product … id=4151#dl

tam gdzie jest Choose your OS: wybierasz jaki posiadasz system Windows

tam gdzie jest Download type : Driver > sterowniki

pobierasz i instalujesz : Audio ,Chipset,LAN i opcjonalnie VGA to wszystko :slight_smile: