Wszystkie ikony otwierają się jednym programem

Problem jest taki:

ikony większości programów(nawet exploratorów) nie chcą się otworzyć, posiadają ikonę jednego programu(po częściowym naprawieniu(wpisałam pewien kod i zapisałam go w notatniku pod nazwą fix_lnk.reg i kliknęłam) posiadają ikonę niebieskiego sześcianu. nie mogę otworzyć ani regedit, ani edytora rejestru, ani ‘tego czegoś z wierszem’. Jestem zielona, brat próbował naprawić, a popsuł jeszcze bardziej. naprawiłam to do stopnia, że te ‘niepodstawowe’ programy nie działają. PROCES COFNIĘCIA SYSTEMU NIE CHCE SIĘ OTWORZYĆ. Programy otwieram za pomocą “otwórz za pomocą”. Gdy klikam poprostu w ikonę pojawia się edytor rejestru z ostrzeżeniem , po kliknięci TAK, pojawia się "nie można zaimportować […] . Określony plik nie jest skryptem rejestru, Można importować tylko binarne pliki rejestru z zewnątrz edytora rejestru.

Jak stworzyłam problem?

Nie zauważyłam ,że w próbie otworzenia pliku w innym programie była zaznaczona informacja(na szaro, czyli bez możliwości odkliknięcia) UŻYWAJ DO OWIERANIA WSZYSTKICH PLIKÓW TEGO TYPU(czy coś takiego).

Prooszę o pomoc, siedziałam nad tym cały dzień

P.S:

Po kliknięciu “PRZYWRÓĆ STAN KOMPUTERA DO STANU OKREŚLONEGO MOMENTU W PRZESZŁOŚCI” pojawia się krótkie i proste “nie można uruchomić procesu”.

Restart nie działa. -.-

spróbuj uruchomić w trybie awaryjnym i przywrócić system

:slight_smile:

nie mogę przywracać systemu …

czy próbowałaś to zrobić w trybie awaryjnym?

:slight_smile:

Jeśli jest różnica, no to spróbuję .; )

Dodane 05.12.2011 (Pn) 16:55

“nie można uruchomić procesu” .

Klikasz na skróty na pulpicie LNK czy bezpośrednio na pliki wykonywalne EXE?

Spróbuj Unassociate File Types

Pobierz i uruchom Unassociate File Types

Odszukaj i zaznacz rozszerzenie EXE i LNK

Jeżeli po zaznaczeniu aktywna będzie opcja Remove file association (User), to użyj tej opcji i zrestartuj komputer.