Witam, na wstępie napiszę, że szukałem na forum, czytałem tematy, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Chcę kupić drukarkę, która będzie mi potrzebna głównie do wydruku dokumentów. Najlepiej żeby była tania w eksploatacji, czyli żeby można było spokojnie samemu doładować pojemnik z tuszem, no i oczywiście żeby nie zużywała dużo tuszu. Myślałem o laserze ale mam do wydania na to max 200 zł, więc ta opcja odpada. Mam na oku dwie, które znalazłem na allegro:
Ja mam HP F4180 (drukarka + skaner). Kupiłem je kilka miesięcy temu w ProLine za 199zł. Kartridże z tuszem są małe (standardowy czarny 5ml), ale bardzo łatwo je napełnić za pomącą igły i strzykawki. Chodzi bardzo dobrze, nieźle drukuje, skaner też ok. Ogólnie za te pieniądze dobry sprzęt.
Nie ma czegoś takiego jak: tania w zakupie i tania w eksploatacji, te pojęcia się wzajemnie wykluczają. Zasada jest taka im droższy sprzęt tym tańsza eksploatacja i vice versa tańszy sprzęt droższa eksploatacja. Kup urządzenie które ma tusze z oddzielnymi wszystkimi kolorami.
A co polecilibyście do 300zł? Widzę że za 200zł ciężko będzie coś porządnego kupić więc jestem gotowy dołożyć 100zł. Aha, Brother DCP-165C odpada bo słyszałem że różne cuda dzieją się po zmianie oryginalnych tuszy na zamienniki.
Polecam coś z Canona, sam mam kilka lat Canona MP700 (każdy kolor oddzielnie), drogi był, dałem za niego 1000zł., ale teraz kupuję do niego oryginalne tusze Canona po 15 - 20zł.