Komputer się zawiesza i restartuje

Witam, mam problem z komputerem - Procesor Intel Pentium Dual 1.8GHz, Karta Graficzna Nvidia GeFroce 8500GT,2Gb Ram…

Komputer się zawiesza i restartuje-----zawiesza zazwyczaj(nie zawsze) w podobnych miejscach --na stronach, w ustawieniach emule,przy grach-------restartuje— zazwyczaj przy oglądaniu filmów na youtube,przy grach…

Wykluczam:

-Wirusy( komputer o formacie)

-Ram (kości podmienione)

-Przegrzewanie (niska temperatura)

Dałem na chwile komputer do naprawy i powiedzieli mi że problem to okolice dysku

Prosze o pomoc , bo nie mam to tego kompa już siły… Aha i jestem ogólnie z tego zielony :stuck_out_tongue:

Podaj dokładną konfigurację kompa i markę oraz moc zasilacza.

pamięc trzeba sprawdzic memtestem a nie podmienić, dysk przetestuj MHDD, pamiec MEMtest86+, podaj temeratury z everesta, markę zasilacza,

miniuc , nie krzycz. Popraw tytuł, bez zbędnych wykrzykników. Zlikwiduj zbędne formatowanie tekstu. Przeczytaj regulamin, inaczej wyciągnę konsekwencje.

Memtest----nie sprawdzony–pracuje nad tym :DD

Everest ----temperatura 70°C (z pozbyciem się kurzu) —Kiedyś temperatura była 58°C - 62°C i wtedy z komputerem był także ten sam problem…także to raczej nie temperatura jest winna

Zasilacz ---- ATX Qoltec 400W, 12V,S-ATA

MHDD - nie umiem przetestować------wole się za to nie zabierać bo jeszcze se usune cały dysk…prosze o instrukcje…

Zasilacz wydaje się w porządku choć jeśli możesz to spróbuj czy na innym będzie tak samo,temperatura trochę za wysoka sprawdź czy jest dobrze zamontowany radiator na CPU i nałóż nową pastę termo przewodzącą.Może nie rozwiąże to problemu ale nie zaszkodzi spróbować. :wink:

Zasilacz podmieniony i dalej to samo…Dziwne jest to że temperatura w biosie pokazuje 45-50°C i że jeszcze wczoraj everest pokazywał 68-71°C nawet po pozbyciu się kurzu, a dzisiaj temperatura jest 55-58°C…

Mógłby ktoś podać instrukcje do MHDD, bo niechce sobie dysku usunąć :stuck_out_tongue: